نرم‌افزار ویژه گرافیکی گوگل برای پلی ‌استیشن

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نرم‌افزار رنگ‌آمیزی Tilt Brush کمپانی گوگل برای کنسول پلی‌استیشن واقعیت مجازی عرضه شد.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، نرم‌افزار رنگ‌آمیزی گوگل که با نام Tilt Brush به کاربران عرضه شده است هم‌اکنون روی کنسول‌ بازی پلی‌استیشن واقعیت مجازی نیز قابل استفاده است.
 
اخبار منتشر شده در این باره حاکی از آن هستند که این غول فناوری با همکاری کمپانی Outerloop Games این ابزار خلاقانه سه‌بعدی را برای پلی‌استیشن واقعیت مجازی عرضه کرده است.
 
کاربری‌های نرم‌افزار Tilt Brush نسبت به سایر نسخه‌ها تغییر چندانی نکرده است. این نرم‌افزار دسته‌های Move پلی‌استیشن شمارا به فرچه‌های مجازی ویژه‌ای تبدیل می‌کند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها و پالت رنگ بسیار متنوعی که در اختیارتان قرار می‌گیرد به خلق شاهکارهای هنری مجازی بپردازید.
 
 
 
البته سونی آگاه است که یافتن دسته‌های Move همیشه و برای همه آسان نیست و به همین خاطر بسته نرم‌افزاری Tilt Brush را همراه با دو کنترل‌کننده ویژه و یک کد برای Tilt Brush را با قیمت 100 دلار به بازار عرضه خواهد کرد.
 
البته دستگاه پلی‌استیشن واقعیت مجازی در این بسته به فروش نمی‌رسد اما کنترل‌کننده‌های موجود در آن می‌تواند دردسر گشتن و یافتن دسته‌های مناسب این نرم‌افزار را به حداقل برساند.
 
بااین‌حال این نرم‌افزار بسیار به‌موقع به بازار عرضه شده است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید در دوران قرنطینه به انجام این فعالیت جذاب پرداخته و اندکی از استرس‌های خود را در این روزهای سخت فراموش کنید. بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع