حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

معرفی 5 برنامه برای جایگزینی با دکمه خراب Home گوشی های اندروید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند که با وجود مشکل دکمه خراب Home گوشی های اندروید، همچنان بتوانید با دستگاه اندروید خود کار کنید. حتی اگر دستگاه شما هیچ مشکلی نداشته باشد با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید به دکمه فیزیکی خود استراحت داده یا نیاز خود به یک دکمه Home مجازی را برطرف کنید.

این روزها، بسیاری از دستگاه های اندرویدی بدون دکمه‌های فیزیکی هوم کار می‌کنند اما شرکت سامسونگ هنوز هم در دستگاه‌های خود این دکمه فیزیکی را به کار می‌گیرد. از آنجایی که سامسونگ عنوان پرفروش‌ترین تولید کننده گوشی اندرویدی را در اختیار دارد در نتیجه می‌توان گفت که میلیون‌ها گوشی‌ دارای دکمه Home هنوز در دست کاربران قرار دارد.

حال باید دید اگر دکمه‌ فیزیکی Home خراب شود چه باید کرد؟ در دراز مدت، احتمالا گوشی خود را عوض می‌کنید اما تا آن زمان می‌توانید از چند برنامه اندرویدی برای جایگزینی با دکمه هوم خراب یا شکسته استفاده کنید.

در ادامه به معرفی 5 برنامه برای جایگزینی با دکمه خراب Home گوشی های اندروید می‌پردازیم:

۱. Navigation Bar

بهترین برنامه های جایگزین دکمه Home خراب

اگر دکمه هوم شما خراب شد و همیشه به آیکون‌های کوچک که اکثر گوشی‌های اندرویدی برای ناوبری استفاده می‌کنند علاقه دارید Navigation Bar برای شما مناسب خواهد بود. این برنامه دقیقا مانند نسخه‌های رسمی، دکمه‌های Back ،Home و Recents را در پایین صفحه نمایش شما قرار می‌دهد.

۲. Home Button

بهترین برنامه های جایگزین دکمه Home خراب

تیم توسعه‌دهنده‌ Navigation Bar، برنامه‌ دیگری تحت عنوان Home Button ساخته که به دکمه‌ صفحه نمایش شما ظاهری درخشان می‌بخشد و با تب زدن و یا تب طولانی همانند دکمه اصلی عمل می‌کند. این برنامه، گزینه‌های شخصی‌سازی زیادی از جمله تغییر اندازه و رنگ چراغ درخشان در پایین صفحه نمایش دارد. شما در واقع از گزینه‌های تب کوتاه و تب طولانی برای نور چراغ بهره می‌برید؛ بنابراین می‌توانید از دکمه‌های Back ،Home ،Recents، روشن کردن کلید میانبر وای فای و غیره بهره ببرید. این برنامه حتی اگر دکمه هوم فیزیکی خراب نباشد هم هنوز می‌تواند مفید و کاربردی باشد.

۳. Multi-Action Home Button

دکمه خراب هوم

برنامه Multi-Action Home Button در اصل برای گوشی‌هایی طراحی شده که دکمه های هوم مجازی ندارند. در ابتدا این برنامه برای گوشی اچ تی سی وان توسعه یافت اما کاربران گوشی‌های سامسونگ نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. تنها کاری که کاربران باید انجام دهند این است که برای فعال کردن دکمه Home یا انجام سایر کارها، روی قسمت پایین صفحه تب بزنند. 

۴. Easy Touchدکمه خراب هوم

برنامه Easy Touch مانند دکمه هوم فیزیکی، آیکونی را اضافه می‌کند که در بالای سایر برنامه‌های شما قرار می‌گیرد و قابلیت‌های بسیار بیشتری دارد. هر زمان که روی آیکون شناور تب بزنید نه تنها گزینه‌ای برای بازگشت به صفحه اصلی در دسترس شما قرار می‌گیرد بلکه می‌توانید گوشی را قفل کرده، تنظیمات را تغییر داده و به برنامه‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید.

۵. Button Savior

دکمه Home گوشی اندروید

برنامه Button Savior جامع‌ترین راه‌حل برای این مشکل دکمه home خراب را ارائه می‌دهد اما این نکته را باید گفت که برخی از قابلیت‌های آن به روت کردن دستگاه نیاز دارند. خوشبختانه بازگشت به صفحه اصلی یکی از این ویژگی‌ها نیست و بدون روت نیز کار می‌کند. Button Savior با چسباندن یک داک کوچک در کنار صفحه کار می‌کند و هنگامی که از آن استفاده نمی‌کنید با قرار گرفتن در پشت یک کلید میانبر کوچک ناپدید می‌شود. این برنامه قابلیت شخصی‌سازی بالایی دارد؛ بنابراین می‎‌توانید آیکون‌های موجود در داک را تغییر دهید. برای مثال، هر چیز را هر طرف که می‌خواهید قرار داده تا به همان ترتیب در صفحه نشان داده شوند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع