حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

هواوی پی 40 پرو پلاس از نمایشگر اولد سامسونگ استفاده می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

در گزارشی که از رسانه‌های کره‌ای منتشر شده است، به این موضوع اشاره می‌شود که هواوی پی ۴۰ پرو پلاس تنها از اولدهایی استفاده می‌کند که ساخت شرکت سامسونگ است. سری هواوی پی ۴۰ شامل سه گوشی هوشمند پرچم‌دار می‌شود که شامل نسخه استاندارد هواوی پی ۴۰، پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ پرو پلاس می‌شود. طبیعتا نسخه پی ۴۰ پرو پلاس نیز نسبت به دو مدل دیگر از مشخصات سخت‌افزاری توانمندتر و قیمتی بیشتر بهره می‌برد.

در ادامه بخوانید:

در مورد هواوی پی ۴۰ پرو گفته شده است که شرکت چینی از نمایشگرهای OLED ساخت سه شرکت سامسونگ، BOE و ال‌جی دیسپلی استفاده می‌کند و مدل استاندارد این سری یعنی هواوی پی ۴۰ نیز تنها از اولدهای ساخت شرکت BOE بهره خواهد برد.

چندی پیش فهرستی از تأمین‌کنندگان قطعات مورد نیاز برای سری هواوی پی ۴۰ منتشر شد که در آن، دو شرکت ال‌جی دیسپلی و BOE را تأمین‌کننده صفحه نمایشگر سری پی ۴۰ هواوی اعلام می‌کرد. مدیرعامل شرکت BOE نیز در حساب کاربری ویبوی خود تأیید کرد که این شرکت در حال ساخت پنل نمایشگر برای سری پی ۴۰ هواوی است.

هواوی پی 40 پرو پلاس / Huawei P40 Pro Plus

پی ۴۰ هواوی مجهز به نمایشگری ۶/۱ اینچی با رزولوشن ۱،۰۸۰ در ۲،۳۴۰ پیکسل است که حال می‌دانیم پنل OLED آن توسط BOE ساخته می‌شود. پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ پرو پلاس از نمایشگری ۶/۵۸ اینچی با رزولوشن ۱،۲۰۰ در ۲،۶۴۰ پیکسل استفاده می‌کنند که پنل OLED مدل پی ۴۰ پرو توسط سه شرکت سامسونگ، BOE و ال‌جی دیسپلی ساخته می‌شود؛ اما پی ۴۰ پرو پلاس تنها از پنل OLED سامسونگ بهره می‌برد.

جالب است بدانید پنل استفاده‌شده در گوشی هوشمند پی ۳۰ پرو هواوی که بالارده‌ترین مدل سری پی ۳۰ محسوب می‌شد، توسط شرکت BOE ساخته شده بود. در حال حاضر شرکت سامسونگ در بیش از ۶۰ درصد از گوشی‌های هوشمند خود از پنل OLED استفاده می‌کند؛ اما شرکت هواوی تنها در حدود ۲۰ درصد از محصولات خود را به پنل OLED مجهز کرده است. انتظار می‌رود این رقم در آینده افزایش یابد و محصولات بیشتری از هواوی را مجهز به پنل OLED مشاهده کنیم.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع