حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

فاکساکن امیدوار است آیفون‌های 5G را به موقع وارد بازار کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – با وجود تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها به علت شیوع ویروس کرونا، شرکت فاکسکان، اعلام کرده است احتمالا تاخیری در تولید و عرضه آیفون 5G وجود نخواهد داشت.

پس از آن که به دلیل شیوع کرونا روند تولید برخی محصولات در جهان متوقف شده بود، اکنون به نظر می‌رسد شرکت فاکسکان آیفون‌های جدید خود را در فصل پاییز وارد بازار می‌کند. این خبر توسط خود شرکت فاکساکن نیز تایید شده است.

فاکسکان شریک اصلی اپل در زمینه تولید آیفون است. این شرکت به علت شیوع کرونا مجبور به تعطیلی کارخانه‌های خود به مدت یک ماه شده بود، اما هم اکنون فعالیت این کارخانه‌ها به حالت طبیعی برگشته است. با وجود این موضوع، نگرانی‌ها در رابطه با تاخیر در روند توسعه آیفون‌ های 5G وجود داشت.

اپل

الکس یانگ، مدیر سرمایه‌گذاری فاکسکان می‌گوید: «شرکت فاکسکان برای جبران زمان از دست رفته، با مهندسان اپل همکاری می‌کند.» او هشدار داده اگر این تاخیر چندین هفته یا ماه طول بکشد، احتمالا تغییری در زمان رونمایی از محصولات جدید ایجاد می‌شود.

 

معمولا تولید آزمایشی آیفون‌های جدید در خرداد ماه آغاز می‌شود تا مشکلات مربوط به خط تولید رفع شوند. پس از این مرحله، در مرداد ماه این محصولات به تولید انبوه می‌رسند تا در اوایل مهر ماه وارد بازار کشورهای مختلف شوند. اپل برای رقابت با تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی، باید آیفون‌ های 5G را طبق برنامه‌ریزی وارد بازار کند، بنابراین به همکاری با فاکسکان ادامه می‌دهد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع