تصاویر وان پلاس ۸ پرو با رنگ آبی لو رفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

وان پلاس ۸ پرو یک رنگ انحصاری آبی لاجوردی خواهد داشت که می‌توانیم آن را در تصاویر رسمی گوشی که چند هفته قبل از معرفی‌اش فاش شده ببینیم.

نسخه پرو هم مثل وان پلاس ۸ معمولی، در رنگ سبز و مشکی قابل دسترس خواهد بود. اما رنگ آبی لاجوردی مدل پرو برخلاف رنگ Interstellar Glow مدل معمولی، حالت گرادیانی ندارد.

رولاند گواندت (Roland Quandt)، همچنین جزئیات دیگری درباره وان پلاس ۸ پرو منتشر کرده است. همانطور که در تصاویر می‌توانید ببینید، نمایشگر این گوشی دارای خمیدگی جزئی در لبه‌هاست (نسخه معمولی تقریبا مسطح است).

این نمایشگر یک پنل ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از روشنایی حداکثر ۱۰۰ نیت پشتیبانی خواهد کرد.

گواندت وجود یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX689 و یک دوربین اولتراواید ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX586 را در پشت وان پلاس ۸ پرو تائید کرده است. همچنین یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابر و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای جمع‌آوری داده‌های بیشتر رنگ وجود خواهند داشت.

وان پلاس قبلا نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، رم LPDDR5، حافظه UFS 3.0 و مودم ۵G سری وان پلاس ۸ را تائید کرده بود. پیت لائو مدیر اجرایی این شرکت گفته است که قیمت این گوشی‌ها زیر ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

وان پلاس ۸ و ۸ پرو همچنین کیس‌های Cyan Sandstone را دریافت خواهند کرد که با رنگ سبز گوشی‌ها بسیار زیبا خواهد شد. برای نسخه پرو کیس‌های Black Sandstone و Karbon هم ارائه خواهد شد، اما برای رنگ آبی آن کیسی عرضه نخواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع