اپلیکیشن پلوتون برای اندروید تی وی قابل دسترس شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – کاربران اکنون می توانند تا اپلیکیشن پلوتون را در اندروید تی وی خود به اجرا درآورده و اتاق نشیمن را به یک فضای ورزشی تبدیل کنند.

اپلیکیشن پلوتون به دستگاه ها و تجهیزات بسیاری متصل می شود و همین موضوع آن را به یکی از محبوب ترین برنامه های ورزشی در بین افراد تبدیل کرده است. این اپلیکیشن همچنین طیف گسترده ای از تمرینات و دستورالعمل های مربوط به فیتنس را نیز در خود جای داده که کاربر برای اجرای آن ها نیاز به دستگاه خاصی ندارد.

به تازگی خبر رسیده که این اپلیکیشن پر طرفدار اکنون برای اندروید تی وی نیز قابل دسترس شده و در عین حال، قابلیت ها و تمرینات جدیدی به آن اضافه شده است. این خبر علاقه مندان به فیتنس و تناسب اندام را بسیار خوشحال کرده، چرا که در حال حاضر با شیوع ویروس کرونا و ادامه قرنطینه، امکان رفتن به باشگاه و حتی فضای باز ورزشی وجود ندارد.

کاربران اکنون قادر هستند تا با استفاده از پلی استور موجود در اندروید تی وی، اپلیکیشن پلوتون را دانلود و اجرا کنند. ناگفته نماند که این برنامه چندی پیش روی اپل واچ، فایر تی وی و کروم کست نیز قابل دسترس شده است. بدین ترتیب اکنون می توان به سادگی فضای اتاق نشیمن را به یک محیط مناسب جهت انجام حرکات ورزشی (یوگا، حرکات کششی و قدرتی و غیره) تبدیل کرد و از تماشای دوچرخه سواری و دویدن روی صفحه بزرگتر لذت برد.

ظاهرا سازندگان پلوتون تصمیم گرفته اند تا تاریخ سی آوریل، اپلیکیشن را به مدت نود روز به صورت کاملا رایگان در اختیار علاقه مندان قرار دهند. بنابراین اگر هنوز فکر می کنید که این برنامه ممکن است مورد پسند شما واقع نشود، توصیه می کنیم که فرصت را غنیمت شمرده و از خدمات جذاب و کاربردی آن نهایت استفاده را ببرید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع