آیفون ۹ روز جمعه معرفی می‌شود

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – براساس گزارشات، گوشی آیفون ۹ که به آیفون 2020 SE نیز شناخته می‌شود، با حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و به رنگ قرمز، سفید و مشکی به فروش خواهد رسید.این گوشی در دسته میان‌رده اپل قرار می‌گیرد.

به گزارش 9to5Mac و به نقل از یک منبع معتبر، اپل بعد از موفقیت تجاری ورژن اصلی آیفون SE، فروش جایگزین باکیفیت این گوشی را روز جمعه ۳ آوریل آغاز خواهد کرد.

این گزارش در حالی منتشر شده است که پس از قرار گرفتن اسم آیفون SE در وب‌سایت اپل، شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شد که این گوشی روز جمعه رونمایی خواهد شد. با انتشار این گزارش، تمام شایعات در خصوص زمان انتشار گوشی آیفون ۹ (آیفون SE 2002) در روز جمعه برطرف شد.

براساس اطلاعات جدید 9to5Mac، آیفون ۹ در سه مدل ذخیره سازی 64 گیگابایتی، 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی در رنگ‌های سفید، سیاه و قرمز به همراه پنج پوشش مختلف از جمله سیلیکون سیاه، سیلیکون سفید و چرم قرمز قرار خواهد گرفت.

در شایعات منتشر شده از آیفون ۹، انتظار می‌رفت تا این گوشی همانند آیفون ۸ صفحه نمایش ۴.۷ اینچ، بدنه ضخیم و دکمه صفحه هوم عرضه شود؛ اما گوشی گوشی جدید اپل از داخل تغییرات زیادی کرده است. آیفون ۹ از جدیدترین چیپست اپل یعنی پردازنده A13 بهره خواهد برد که همان نمونه موجود در سری آیفون 11 است. اگر شایعات صحیح باشند، این نشانگر تعهد جدید اپل به تلفن های میان‌رده‌ای است؛ زیرا فروش جهانی گوشی های هوشمند در حال کاهش است.

ورژن اصلی آیفون SE در سال ۲۰۱۶ با قیمت 399 دلار به بازار عرضه شد. این مدل 4 اینچی بود که از بدنه آیفون 5S و دوربین و پردازنده آیفون 6s استفاده می‌کرد. البته اظهار نظر درباره گوشی آیفون ۹ کمی زود به نظر می‌رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع