مرسدس AMG GT63S با تیونینگ ویلزاندرمور رونمایی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

تیونینگ ویلزاندمور در جدید‌ترین پروژه‌ی خود، عملکرد فنی خودرو مرسدس‌بنز AMG GT63S را بهبود بخشیده است. این تیونر آلمانی بسته‌ها‌ی ارتقای خود را با نام عجیب «کامندر (Cummander)» رونمایی کرده است. این موضوع، چندان برای شرکتی که نام آن ویلزاندمور (Wheelsandmore) است، جای تعجب ندارد.

در ادامه بخوانید:

خودرو مرسدسAMG GT63S از یک موتور ۴ لیتری V8 به‌همراه دو توربوشارژر بهره می‌برد. این محصول در حالت عادی، ۶۳۰ اسب‌بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد. با این مشخصات، AMG GT63S قادر است در عرض ۳/۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر‌بر‌ساعت برسد و حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتر‌بر‌ساعت را تجربه کند. مدل AMG GT63 نیز با ۵۳ اسب‌بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتن‌متر گشتاور کمتر، در صفر تا صد به‌اندازه‌ی ۰/۲ ثانیه کند‌تر است و حداکثر سرعت آن ۳۱۰ کیلومتر‌بر‌ساعت است.

AMG GT63S/تیونینگ ویلزانمور

ویلزاندمور سه سطح از بسته‌ی ارتقاء را برای مرسدس‌بنز ارائه کرده است:

قدرت پیشرانه گشتاور پیشرانه قیمت بسته‌ی سفارشی
بسته‌ی ارتقاء سطح ۱ ۶۹۰ اسب‌بخار ۹۷۵ نیوتن‌متر ۲,۱۶۰ یورو (۲,۳۸۸ دلار)
بسته‌ی ارتقاء سطح ۲ ۷۳۹ اسب‌بخار ۱۰۱۰ نیوتن‌متر ۱۲,۶۰۵ یورو (۱۳,۹۳۷ دلار)
بسته‌ی ارتقاء سطح ۳ ۷۹۹ اسب‌بخار ۱۰۳۰ نیوتن‌متر ۱۹,۲۴۴ یورو (۲۱,۲۷۸ دلار)

حداقل تغییری که این تیونر در بسته‌ی ارتقای سطح اول عرضه می‌کند، شامل بهینه‌سازی برنامه‌ی کامپیوتری خودرو است. در یک درجه بالاتر، لوله‌های اگزوز مرسدس‌بنز با نمونه‌ی حرفه‌ای‌تر تعویض می‌شوند؛ کاتالیزور اسپرت و سامانه‌ی اگزوز قابل‌کنترل کاپریستو، بسته‌ی ارتقای سطح ۲ را تشکیل می‌دهند. در مرحله‌ی آخر نیز، یک توربوشارژر جدید به‌همراه کمپرسور بزرگ‌تر و بلبرینگ‌های جدید روی این محصول قابل نصب است.

AMG GT63S/تیونینگ ویلزانمور

همچنین؛ با پرداخت ۵,۸۸۲ یورو (۶,۵۰۴ دلار)، رینگ های ۲۲ اینچی به‌همراه تایر‌های میشلن روی خودرو نصب می‌شود. تایر‌های جلو دارای پهنای ۲۸۵ میلی‌متر با ارتفاع فاق ۳۰ میلی‌متر هستند. پهنا و ارتفاع فاق تایر‌های عقب نیز به‌ترتیب ۳۳۵ و ۲۵ میلی‌متر است. سامانه‌ی کنترل باد لاستیک به‌همراه قفل مرکزی چرخ نیز، جزو امکانات این بسته‌ی سفارشی هستند.

آخرین گزینه ارائه‌شده، یک سامانه‌ی تنظیم ارتفاع است که از طریق یک گوشی هوشمند برنامه‌ریزی‌شده قابل دسترس است و  قابلیت کنترل سیستم تعلیق بادی مرسدس‌بنز را فراهم می‌کند. این بسته‌ی سفارشی نیز ۱,۴۲۸ یورو (۱,۵۷۹ دلار) قیمت دارد.

AMG GT63S/تیونینگ ویلزانمور

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع