گوشی میان‌رده بعدی اپل با نام رسمی آیفون SE 2020 معرفی خواهد شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

براساس جدیدترین اطلاعات، گوشی میان‌رده اپل که گفته می‌شد با نام آیفون ۹ معرفی خواهد شد، ممکن است با نام متفاوتی رونمایی شود. وب‌سایت ۹to5Mac در گزارشی ادعا کرده است که نام رسمی بازاریابی دستگاه جدید، آیفون SE 2020 خواهد بود. این نام مشابه نام نسل اول آیفون SE در سال ۲۰۱۶ است و با سیاست نامگذاری اپل همخوانی دارد.

البته به تازگی یک محافظ نمایشگر گوشی نیز در فروشگاه آنلاین رسمی اپل لیست شده که نام آیفون SE و نزدیک بودن زمان معرفی آن را تائید می‌کند. در سایت اپل گفته شده که این محافظ با مدل‌های آیفون ۷ و آیفون ۸ سازگار است و این موضوع تائید می‌کند که آیفون SE جدید دارای نمایشگر ۴.۷ اینچی خواهد بود.

موضوع دیگری که در گزارش ۹to5Mac به آن اشاره شده این است که آیفون SE 2020 با حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت معرفی خواهد شد. شایعات قبلی گفته بودند که این گوشی فقط با حافظه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت ارائه خواهد شد. وب‌سایت ۹to5Mac همچنین گفته است که آیفون اقتصادی جدید در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز عرضه خواهد شد. ضمنا پنج کیس رسمی اپل برای این دستگاه وجود خواهد داشت که شامل کیس‌های سیلیکونی سفید و مشکی و کیس‌های چرمی آبی، مشکی و قرمز خواهند بود.

گزارش مذکور همچنین تائید کرده است که آیفون SE جدید مجهز به چیپست A13 بایونیک خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که قیمت این گوشی از ۳۹۹ دلار شروع شود. شایعاتی نیز درباره نسخه ۵.۵ اینچی آن وجود دارد، اما اطلاعاتی درباره این مدل وجود ندارد. براساس جدیدترین گمانه‌زنی‌ها، آیفون SE جدید در تاریخ ۲۷ فروردین (۱۵ آوریل) رونمایی خواهد شد، اما برخی منابع گفته‌اند که احتمال معرفی زودتر آن نیز وجود دارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع