حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

ردمی بند جدید با قیمت بسیار پایین از راه می رسد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مچ بند هوشمند جدید شیائومی به نام ردمی بند ، علیرغم قیمت بسیار پایین، از قابلیت های خوبی نسبت به مدل ممتازترمی بند 4 برخوردار است.

شیائومی به تازگی از مچ بند ارزان قیمت ردمی بند با قیمت تنها 95 یوان رونمایی کرد (حدود 14 دلار یا 13 یورو). علیرغم قیمت پایین، این مچ بند هوشمند شامل مزایای متعددی نسبت به مدل ممتازتر (و البته گران تر) می بند 4 می شود.

مچ بند جدید ردمی به نمایشگر اولد رنگی 1.08 اینچی مجهز است، حال آنکه می بند از نمایشگر 0.95 اینچی استفاده می کند. شیشه روی صفحه کاملا تخت است. این مچ بند می تواند اطلاع رسانی های ارسال شده روی گوشی هوشمند را به نمایش بگذارد و از وضعیت آب و هوا را پیش بینی کند.

مچ بند ارزان قیمت شیائومی به سبب استفاده از پورت USB-A  نیاز به آداپتور شارژ نداشته و به همین جهت عملیات شارژ را به شیوه ای آسان انجام می دهد. طول عمر باتری حدود 14 روز برآورد شده است، یعنی یک هفته کمتر از مدل می بند 4، با این حال نیازی به شارژ گاه و بی گاه ندارد. ظرفیت باتری در طی دو ساعت به طور کامل شارژ می شود.

ردمی بند از سنسور ضربان قلب نوری برخوردار است و پنج حالت ورزشی را ردیابی می کند. ردیابی زمان خواب نیز بخشی از قابلیت های این دستگاه به حساب می آید. به لطف برخورداری از مقاومت 5 ATM در برابر آب، می توان در هنگام شنا نیز از این مچ بند استفاده کرد.

با این حال یکی از معایب مچ بند ارزان قیمت شیائومی، عدم پشتیبانی از قابلیت NFC است. البته باید گفت که مدل بین المللی می بند 4 نیز فاقد این قابلیت بوده و تنها نسخه چینی آن از ویژگی NFC بهره می برد. به عنوان یک مزیت مهم، مچ بند ردمی می تواند از پرداخت های آفلاین AirPay پشتیبانی کند.

مچ بند ارزان قیمت چینی در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و قهوه ای به بازار عرضه شده و می توان ظاهر ساعت آن را از بین 72 حالت مختلف انتخاب کرد. ردمی بند جدید شیائومی در ساعت 10 صبح به وقت محلی و در تاریخ 9 آوریل وارد بازار می شود. در صورت پیش سفارش، قیمت این دستگاه کوچک برابر با 95 یوان بوده و در صورت تمایل به خرید پس از عرضه، قیمت آن به 99 یوان می رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع