اپلیکیشن Plato به محبوب‌ترین اپلیکیشن ایام کرونایی تبدیل شده است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اپلیکیشن Plato یک برنامه بازی گروهی رایگان است که به کاربران کمک می‌کند تا ضمن گفت‌وگو و کل‌کل، با دوستان خود به بازی‌های رومیزی و بردی به صورت آنلاین بپردازند.

اپلیکیشن Plato بیشتر برای نوجوانان رتبه بندی شده است. Plato یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌هایی است که این روزها می‌توانید روی تلفن همراه خود نصب کنید.

اپلیکیشن Plato‌ چیست؟

Plato بیشتر از آن که یک بازی موبایل باشد، یک شبکه اجتماعی و پیام‌رسانی است. شما در Plato می‌توانید دوستان خودتان را اضافهکنید، به آن‌ها پیام دهید، گروه تشکیل دهید و یا حتی به یکی از اتاق‌های مخصوص اپلیکیشن که هر کدام موضوع و تم مشخصی دارند، ملحق شوید.

تفاوت اپلیکیشن Plato با پیام‌رسان‌ها و برنامه‌های دیگر این است که می‌توانید در کنار چت کردن به صورت دو نفره و گروهی با دوستان و آشنایان خود بازی کنید. بنابراین Plato را می‌توان در لیست دسته‌بندی Games & Group Chats قرار داد.

بازی Plato

برخی بازی‌های اپلیکیشن Plato

  1. بیلیارد
  2. روپولی
  3. تیبل ساکر
  4. مینی گلف
  5. بلوف
  6. نقطه خط
  7. منچ
  8. شطرنج
  9. تخته نرد

البته این لیست فقط تعدادی از بازی‌های این اپلیکیشن است؛ Plato حدود ۴۰ بازی مختلف و متنوع دارد که از بین آن‌ها می‌توان بازی‌های بسیار محبوب دیگری را پیدا کنید. برخی از این بازی‌ها تنها دو نفره بوده اما بیشتر بازی‌های دیگر از ۳ تا ۹ نفر هم پشتیبانی می‌کنند و در مجموع تعداد بازیکن‌ها و تنظیمات هر کدام به خود بازی بستگی دارد.

ویژگی قابل تحسین و ارزشمند اپلیکیشن Plato این است که تقریبا تمامی بازی‌ها خود یک اپلیکیشن کامل با طراحی مناسب و خوب هستند و نقطه ضعف مهمی در طراحی آن‌ها دیده نمی‌شود. البته که باگ‌های عجیب و غریبی گاهی در تجربه بازی‌ها پیش می‌آید اما در مجموع بسیار بهتر از آن است که بخواهید برای هر کدام از این بازی‌ها یک اپلیکیشن جداگانه دانلود و نصب کنید.

از طرفی قابلیت‌های و ویژگی‌های اجتماعی بازی هم در نوع خود عالی و کامل است. به غیر از آنکه می‌توانید گروه‌های مختلف بسازید و دوستان و اعضای خانواده خود را چون تلگرام به آن‌ها دعوت کنید، می‌توانید با غریبه‌ها و افرادی مختلف از سراسر جهان هم بازی کنید. برای این کار کافی است تا یکی از بازی‌ها را از لیست انتخاب کرده، اتاق مورد نظرتان را پیدا کنید تا به راحتی با هزاران آدم دیگر در دنیا که بیشتر آن‌ها هم احتمالا درگیر قرنطینه و ویروس کرونا هستند، آشنا شده و بازی کنید.

اپلیکیشن Plato

بازی‌های اپلیکیشن Plato کاملا رایگان و روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده است و مهم‌تر از همه خبری از فیلتر یا تحریم هم نیست. همچنین سیستم درآمدزایی بازی از طریق تبلیغات و پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

اپلیکیشن Plato برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS دانلود کنید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع