شیائومی دو ساعت هوشمند Mi Kids Watch 4 و ۴ پرو را برای کودکان معرفی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شیائومی از دو ساعت هوشمند جدید برای کودکان رونمایی کرد. این ساعت‌ها دارای نمایشگرهای AMOLED و اتصال ۴G بوده و تا عمق ۲۰ متری در برابر نفوذ آب مقاوم هستند. ساعت Mi Kids Watch 4 و ۴ پرو را اکنون می‌توان پیش‌سفارش کرد و عرضه آن‌ها از پنج روز دیگر آغاز خواهد شد.

Mi Kids Watch 4 از نمایشگر ۱.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۶۸x۴۴۸ پیکسل بهره می‌برد و با پوشش گوریلا گلس ۳ محافظت شده است. این ساعت مجهز به چیپست Wear 2500 کوالکام است و اپلیکیشن‌های متنوعی از جمله اپلیکیشن‌های چت و یادگیری را می‌تواند اجرا کند.

همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر آن وجود دارد که برای تماس‌های ویدئویی استفاده می‌شود. یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر هم برای گرفتن عکس وجود دارد.

این ساعت علاوه بر اتصال ۴G از شبکه VoLTE و وای‌فای b/g/n هم پشتیبانی می‌کند و دارای یک eSIM است که با همه اپراتورهای چینی کار خواهد کرد.

Mi Kids Watch 4 فاقد GPS است، اما از فناوری هوش مصنوعی برای محاسبه موقعیت حتی در فضاهای بسته استفاده می‌کند. این ساعت همچنین از اتصال NFC پشتیبانی می‌کند و به این‌نرتیب می‌توان پرداخت‌های امنی را با آن انجام داد. باتری ۹۲۰ آمپرساعتی آن نیز ۸ روز در حالت استندبای دوام می‌آورد.

شیائومی Mi Kids Watch 4 Pro از GPS دوبانده پیشرفته برای ردیابی دقیق و قابل اعتماد استفاده می‌کند. دوربین آن هم به‌منظور گرفتن عکس‌های باکیفیت به ۸ مگاپیکسل ارتقا یافته است.

هر دو ساعت در دو رنگ آبی و صورتی قابل دسترس هستند و قیمت مدل معمولی ۱۲۵ دلار و نسخه پرو ۱۸۵ دلار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع