پویش مردمی درکنارهم، فرصتی برای ارتقا امنیت سایبری

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – باتوجه به گسترش شیوع ویروس کرونا در حال حاضر، مراکز بهداشتی و درمانی بیش از هر زمان دیگری نیاز دارند تا از زیرساخت‌های اطلاعاتی‌شان در مقابل حملات سایبری محافظت شود، تا بدون دغدغه بتوانند به خدمات درمانی خود ادامه دهند.

از سویی متاسفانه در هفته‌های اخیر برخی از مشکلات امنیتی باعث نشت اطلاعات شهروندان شد، که آثار و تبعاتی منفی در اعتماد عمومی در استفاده از خدمات آنلاین در بر داشته است. این روزها در کنار ویروس کرونا، تهدید‌های سایبری، اکثر کسب‌وکارهای آنلاینی که در این شرایط حساس مشغول به ارایه خدمات به مردم  هستند را دچار مشکلاتی کرده است.

با توجه به اتفاقات اخیر و با هدف ارتقاء امنیت سایبری در مراکز بهداشتی و درمانی، وظیفه‌ی خود دیدیم تا بر اساس عمل به مسئولیت اجتماعی، سهمی هر چند کوچک در ارتقاء امنیت سایبری این مراکز داشته باشیم. در این راستا با مشارکت و همراهی متخصصان امنیت و هکرهای قانونی پویش درکنارهم را آغاز کردیم. مجموعه راورو به عنوان پلتفرم باگ بانتی همواره در تلاش بوده است تا با ایجاد بستری مناسب زمینه فعالیت قانونی علاقمندان به هک و نفوذ را فراهم سازد.

در طرح #درکنارهم، شکارچیان آسیب‌پذیری و متخصصان با ارزیابی امنیتی و ارایه گزارش رفع آسیب‌پذیری بر روی سامانه‌های شرکت کننده‌، به ارتقا امنیت در این سامانه‌ها کمک خواهند کرد.

این طرح از ۱۶ فروردین ماه آغاز شده است و تا ۳۱  فروردین ماه ادامه خواهد داشت. جهت مشاهده‌ی جزئیات و نحوه‌ بهره‌مندی از خدمات پویش درکنارهم به آدرس زیر مراجعه نمایند.

https://www.ravro.ir/course/9

درکنارهم از روز‌های سخت خواهیم گذشت… با آرزوی سلامتی و تندرستی.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع