حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

بهترین ساندبارهای 2020 با قیمت زیر 200 دلار را بشناسید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در این مطلب به معرفی بهترین ساندبارهای 2020 می پردازیم که علاوه بر کسیفیت صدای خوب و ظاهر مناسب، قیمت نسبتا پایینی دارند.

بلندگوهای تعبیه شده در تلویزیون ها معمولا دارای کیفیت صدای پایینی هستند و اغلب قابلیت اتصال به بلوتوث را ندارند. در چنین شرایطی نیاز به یک اسپیکر قوی و کارآمد شدیدا احساس می شود. به همین منظور در ادامه قصد داریم تا شما را به سه مورد از بهترین ساندبارهای 2020  با قیمت مناسب آشنا کنیم.  

کلیه ساندبارهای موجود در این فهرست که قیمت آن ها کمتر از 200 دلار است، از قابلیت اتصال به بلوتوث (برای پخش موسیقی بیسیم از طریق گوشی همراه و همینطور دستگاه های مجهز به بلوتوث) و یک اتصال نوری (برای تلویزیون) به علاوه یک کنترل از راه دور برخوردار هستند. البته مدل Creative Stage به ورودی HDMI نیز مجهز است که امکان برقراری اتصال را آسان تر می کند. در ضمن، مدل Vizio SB3621n-e8 از توانایی بیشتری برخوردار بوده و بهترین ساندبار برای موسیقی به شمار می آید.

Vizio SB3621n-e8: بهترین مدل مجهز به ساب ووفر

مدل Vizio SB3621n-e8 به سبب برخورداری از ساب ووفر بی سیم، یک ماشین سینمایی مطلق و همچنین یک اسپیکر ساندبار فوق العاده جهت پخش موسیقی از طریق اتصال بلوتوث به شمار می آید. این ساندبار قادر به تفسیر فرمت های دالبی و DTS بوده و بهترین محصول ارزان قیمت جهت خرید است.

Visio SB362An-F6: بهترین ساندبار همه کاره

اگر بودجه کمی دارید، مدل Visio SB362An-F6 دارای قیمت مناسب تری است. این مدل علیرغم اندازه بزرگ، می تواند سطوحی از باس را ارایه دهد که حتی دستگاه یاماها YAS-108 200 دلاری از پس آن برنمی آید. مدل Visio SB362An-F6 از قابلیت اتصال بلوتوث برخوردار بوده و یک کنترل از راه دور به همراه آن عرضه می شود که به وسیله آن می توان صدا و سه باند EQ را تنظیم کرد. اگر به دنبال بهترین کیفیت صدا با ارزان ترین قیمت هستید، این ساندبار قطعا به کار شما می آید.

Creative Stage: بهترین ساندبار با قیمت زیر 100 دلار

ساندبارها می توانند صدای زیادی را از یک جعبه کوچک تولید کنند، اما هیچ صدایی قابل مقایسه با صدای باس تولید شده توسط ساب ووفر نیست. مدل Creative Stage از توانایی بالایی برخوردار بوده و قیمت ان تنها 80 دلار است. این دستگاه همچنین از کابل اتصال HDMI پشتیبانی می کند، اما ساب ووفر سیمی، نقطه قوت این ساندبار به شمار می آید. از دیگر قابلیت های این دستگاه، برخورداری از قابلیت اتصال بلوتوث و پورت USB برای پخش موسیقی با فرمت MP3 از طریق یک دستگاه جانبی است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع