بهترین شارژرهای USB-C در سال 2020 کدامند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در این مطلب به معرفی چهار مورد از بهترین شارژرهای تحویل توان USB-C در سال 2020 می پردازیم که برای دستگاه های مختلفی به کار گرفته می شوند.

امروزه تقریبا تمام دستگاه های پرکابرد دارای باتری قابل شارژ هستند، مثل گوشی همراه، تبلت، لپ تاپ، هدفون و لوازم جانبی دیگر. با این حال در صورت داشتن همزمان چند وسیله، واضح است که به یک شارژر دیواری یا پریز یا کابل برای هر کدام از آن ها نیازی نخواهید داشت. در عوض ترجیح می دهید تا از فناوری شارژ همه کاره ای مثل تحویل توان USB-C استفاده کنید. اما نکته اصلی که باید به آن توجه کرد، انتخاب جدیدترین و بهترین شارژر جهت کاربردهای مختلف است. در ادامه چهار نوع از بهترین شارژرهای تحویل توان USB-C در سال 2020 را معرفی می کنیم.

بیشتر مدل های انتخابی برای آزمایش، از ماده جدید به نام گالیوم نیترید (GaN) ساخته شده اند که امکان ساخت آداپتورهای قدرتمند در کوچک ترین اندازه ممکن را فراهم می آورد. بدین ترتیب، این آداپتورها عمدتا قادر به تحویل 60 وات توان خروجی (یا بیشتر) بوده و هم ردیف شارژرهای 65 واتی مخصوص لپ تاپ ها قرار می گیرند.

شارژرهای معرفی شده، به غیر از یکی از آن ها، دارای خروجی شارژ دوگانه هستند و امکان شارژ همزمان دو دستگاه را میسر می کنند. پس اگر به دنبال بهترین شارژرهای USB-C هستید، حتما ادامه مطلب را بخوانید.

شارژر 61 واتی RAVPower با پورت دوگانه

گفته می شود که این شارژر قابل حمل، بهترین شارژر همه کاره در دنیا بوده که هم به پورت تحویل توان USB-C و هم به پورت معمولی USB-A مجهز است. بنابراین این شارژر کوچک می تواند هر دستگاهی را شارژ کند، از گوشی های هوشمند گرفته تا هدفون های بیسیم و لپ تاپ های تمام وقت روشن و البته دستگاه های دیگری نظیر سوئیچ نینتندو، کیندل و آیپد.

این محصول به سبب اندازه نسبتا کوچک و وزن کم حدود 105 گرم، مناسب برای مسافرت بوده و قیمت فعلی آن در آمازون برابر با 30 دلار است. گفته می شود که شارژر USB-C می تواند در عرض یک ساعت، ظرفیت باتری مک بوک ایر جدید را از صفر به 65 درصد برساند. شارژ کامل در 90 دقیقه انجام می شود. زمانی که آیفون X به پورت دوم متصل می شود، مشکلی در شارژ شدن به وجود نمی آید. به بیان بهتر این دستگاه عالی می تواند لپ تاپ و گوشی را به طور همزمان شارژ کند.

شارژر RAVPower با تحویل توان 61 واتی نسخه 3.0

این محصول بهترین شارژر لپ تاپ USB-C در اندازه کوچک بوده که ویژگی های آن تقریبا مشابه با مورد قبلی است، با این تفاوت که تنها به پورت C مجهز بوده و اندازه کوچک تری دارد. این شارژر می تواند به طور کامل ظرفیت باتری یک لپ تاپ را پر کند. تنها ایراد این دستگاه کوچک، نبود پورت USB-A است. قیمت این محصول قبلا حدود 50 دلار بوده، اما در حال حاضر به قیمت 40 دلار به فروش می رسد، هرچند که رنگ سفید آن کمی گران تر است. 

شارژر پاورپورت Atom PD2 60 واتی انکر

این محصول بهترین شارژر تحویل توان USB-C دوگانه در دنیا به شمار می آید. اگر به پورت USB-A احتیاج ندارید، پاورپورت انکر انتخاب خوبی برای شارژ دستگاه های الکترونیکی است. این وسیله خروجی وات خود را تقسیم می کند، بنابراین شارژ همزمان دو لپ تاپ با تاخیر قابل توجهی صورت می گیرد. با این حال در صورت اتصال همزمان آیفون و مک بوک ایر به این محصول فوق العاده، هر دو دستگاه پس از 90 دقیقه به ترتیب تا 90 و 80 درصد شارژ می شوند. قیمت شارژر پاورپورت حدود 55 دلار بوده و آن را به گران قیمت ترین شارژ در بین محصولات معرفی شده تبدیل می کند.

شارژر دیواری 45 واتی RAVPower

با بهترین شارژر سریع برای گوشی هوشمند و تبلت آشنا شوید. این محصول چندان برای لپ تاپ و دستگاه های بزرگ به کار نمی آید. این شارژر تنها به یک پورت USB مجهز بوده و می تواند گوشی های هوشمند، تبلت ها و تجهیرات جانبی را با سرعت قابل قبولی شارژ کند و البته به راحتی در کیف و جیب جا می شود. قیمت این شارژر دیواری تنها 30 دلار است، یعنی تنها یک دلار بیشتر از شارژر دیواری بزرگ تر و 18 واتی اپل.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع