مشخصات و قیمت ایربادهای بی سیم Z وان پلاس در اختیار رسانه ها قرار گرفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – با اینکه همچنان خبری از معرفی گوشی وان پلاس Z در هفته آینده نیست، اما شرکت چینی به احتمال زیاد از ایربادهای بی سیم Z رونمایی خواهد کرد. برای آگاهی از مشخصات و قیمت این محصول در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که می دانید شرکت وان پلاس در چهاردهم آوریل از گوشی های وان پلاس 8 و 8 پرو رونمایی می کند. با اینکه احتمالا در هفته آینده نیز خبری از معرفی گوشی میان رده وان پلاس Z نخواهد بود، اما علاقه مندان بی صبرانه منتظر ایرفون های بی سیم شرکت هستند.

اینطور که پیداست ایربادهای فشنگی بی سیم Z همراه با سری گوشی های بالا رده وان پلاس 8 معرفی می شوند. طبق تصاویر منتشر شده در منابع خبری مختلف، این محصولات در چهار رنگ سبز، آبی، سیاه و سفید در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند.

به گزارش TechDroider و PriceBaba، هدست جدید در برابر آب مقاوم است و علاوه بر تاخیر بسیار پایین و بهره مندی از گوگل اسیستنت، از تکنولوژی Wrap Charge نیز پشتیبانی می کند. این فناوری به کاربر اجازه می دهد تا تنها پس از 10 دقیقه شارژ، به مدت 10 ساعت از هدفون استفاده کند؛ قابلیتی که در حال حاضر در ایرباد فشنگی وایرلس 2 وان پلاس نیز وجود دارد.

ایربادهای فشنگی بی سیم Z پس از هر بار شارژ کامل، به مدت 20 ساعت قابل استفاده است. در حالی که وایرلس 2 تنها تا 14 ساعت کارایی دارد. نکته ای که در اینجا تعجب ما را بر انگیخته آن است که مدل Z تنها با قیمت 58 یورو و بسیار ارزان تر از مدل وایرلس 2 روانه بازار می شود.

در پایان باید بگوییم که ایرباد جدید وان پلاس قابلیت های بیشتری نسبت به ایرباد وایرلس 2 که در سال 2019 عرضه شد دارند، با این حال قیمت آن به مراتب کمتر است. این موضوع باعث شده تا تفراد بیشتری خواهان آن باشند.  

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع