حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آنر ۳۰ پرو با چیپست کایرین ۹۹۰ در گیک‌بنچ رویت شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بعد از معرفی آنر ۳۰S در هفته گذشته، انتظار می‌رود که آنر پرچمداران جدید خود یعنی آنر ۳۰  و آنر ۳۰ پرو را در تاریخ ۲۷ فروردین (۱۵ آوریل) رونمایی کند. مدل پرو به تازگی در لیست گیک‌بنچ رویت شده که تائید می‌کند این گوشی مجهز به چیپست پرچمدار کایرین ۹۹۰ خواهد بود.

آنر ۳۰ پرو با شماره مدل EBG-AN00 در گیک‌بنچ ظاهر شده که با لیست‌های قبلی مطابقت دارد و توانسته در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای ۳۸۷۶ و ۱۲۵۷۱ را کسب کند. چیپست کایرین ۹۹۰ از فناوری ۵G پشتیبانی می‌کند و دارای فرکانس پایه ۱.۹۵ گیگاهرتز است. این گوشی، ۸ گیگابایت رم خواهد داشت و اندروید ۱۰ و رابط کاربری Magic UI 3.1 را اجرا خواهد کرد.

براساس شایعات، آنر ۳۰ معمولی از پردازنده کایرین ۹۸۵ استفاده خواهد کرد. این چیپست هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده، اما انتظار می‌رود که با مودم ۵G یکپارچه شده باشد. کایرین ۹۸۵ از نظر سرعتِ هسته‌های پردازشی و گرافیکی، یک پله پایین‌تر از کایرین ۹۹۰ قرار دارد، اما این دو، تفاوت‌های بزرگی با هم نخواهند داشت.

براساس اطلاعات اخیر، آنر ۳۰ و آنر ۳۰ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX700 و سه دوربین دیگر از جمله یک لنز پریسکوپ خواهند بود. ما مطمئنا قبل از معرفی رسمی این سری، شاهد تیزرهای زیادی از آن‌ها خواهیم بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع