بهترین تبلت‌های اندرویدی سال ۲۰۲۰

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

با توجه به اینکه بسیاری از خریداران تبلت، آیپد‌های اپل را برای خود برمی‌گزینند، تبلت‌های با سیستم‌عامل اندروید جایگاه خود را از دست داده‌اند و تولیدکنندگان نیز اینک آن‌ها را کم‌تر و کم‌تر تولید می‌کنند اما این موضوع بدان معنا نیست که تبلت اندرویدی خوب وجود ندارد که بتواند با آیپد رقابت کند.

در حالیکه ممکن است برخی افراد، فکر و ذهن خریداران تبلت‌های اندرویدی را زیر سوال ببرند اما یک تبلت اندرویدی خوب می‌تواند طیف وسیعی از نیازهای حرفه‌ای و معمولی را پوشش دهد و همچنین در برخی موارد نیز کارهایی مانند کار با پد لمسی و موس انجام می‌دهد که آیپدها یا آیپدهای ایر توانایی انجام آن را ندارند. به علاوه، اگر تاکنون از اپلیکیشن‌های اندرویدی استفاده می‌کرده‌اید، دیگر لازم نیست این برنامه‌ها را دوباره برای iOS خریداری کنید. اگر به دنبال یک وسیله ارزان برای مصرف رسانه‌ای یا به فکر تعویض لپتاپ هستید، گزینه‌های مناسبی در تبلت‌های اندرویدی برای بررسی و خرید وجود دارد. در این مقاله با در نظر گرفتن همه جوانب موثر در کیفیت یک تبلت از جمله صفحه‌نمایش، باتری و سهولت استفاده از آن، سعی شده تا بهترین تبلت‌های اندرویدی سال ۲۰۲۰ میلادی را به شما معرفی کنیم. پس با تک تایمز همراه باشید.

گوگل پیکسل اسلیت

در پیکسل اسلیت تلاش شده است که آیپد پرو و سرفیس پرو مایکروسافت به همراه کروم‌بوک ترکیب شده و در قالب یک دستگاه ارائه شود. اگرچه این تبلت کاملا اندرویدی نیست ولی شما می‌توانید به گوگل پلی دسترسی داشته باشید و از برنامه‌های موردنیاز خود بهترین استفاده را ببرید. این تبلت از یک قلم نوری به همراه باتری ۴۸ وات‌ساعتی، دوربین جلو و عقب، صفحه‌نمایش LCD لمسی و مرورگر دسکتاپ کاملی برخوردار است و از موس بلوتوثی و صفحه‌کلید و گوگل اسیستنت (دستیار صوتی گوگل) نیز پشتیبانی می‌کند.

آمازون فایر HD (2019)

آمازون فایر اچ‌دی ۱۰ بزرگ‌ترین تبلت شرکت آمازون با صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی است و مانند نسخه‌ کوچک‌تر ۸ اینچی خود، فایر اچ‌دی ۸، از بلندگوهای قدرتمندی بهره می‌برد. این تبلت برای مشترکین پرایم (اصلی و ویژه) مزایایی دارد و به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و بازی‌ها را به سادگی دانلود و اجرا کنند. تبلت‌های فایر نیز از نسخه صرف یا خالص اندروید استفاده نمی‌کنند اما سیستم‌عامل فایر مبتنی بر اندروید آمازون است و شما می‌توانید از آمازون اپ استور، برنامه‌های موردنظر خود را دریافت نمایید. با این حال، همچنان قادر به استفاده از گوگل پلی خواهید بود با این تفاوت که خود شما باید این فروشگاه مجازی را نصب کنید. این یعنی علاقه‌مندان به بازی به همه عناوین موردعلاقه در موبایل خود دسترسی دارند.

سامسونگ گلکسی تب S6

تبلت گلکسی تب S6 از یک دستگاه اندرویدی بهتر به نظر می‌رسد، این تبلت دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکوم به همراه حافظه قابل ارتقا تا ۱ ترابایت به کمک کارت حافظه میکرو SD، نمایشگر فوق‌العاده‌ی امولد با نسبت اندازه صفحه‌نمایش ۱۶:۱۰ است که از ۱۵ ساعت عمر باتری و دوربین عقب با وضوح ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. به‌روزرسانی‌های اخیر حالت DeX سامسونگ حتی باعث شده که این تبلت بتواند جایگزین مناسبی برای لپ‌تاپ باشد و امکان اتصال به موس و حتی نمایشگر خارجی را برای کاربران فراهم کند. با داشتن یک صفحه‌کلید نیز همه چیز تکمیل خواهد شد.

لنوو اسمارت تب P10

لنوو اسمارت تب P10، یک تبلت و صفحه‌نمایش هوشمند را در دستگاهی ۱۰ اینچی ترکیب کرده است. این تبلت اندرویدی مجهز به دوربین عقب و جلوی اندرویدی Oreo، حسگر اثرانگشت و پردازنده اسنپدراگون ۴۵۰ است. زمانیکه آن را روی یک تکیه‌گاه نگه دارید، مانند Echo Show آمازون، اسمارت تب P10 به یک صفحه‌نمایش هوشمند تبدیل می‌گردد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع