بهترین اپلیکیشن های چت بات هوش مصنوعی در سال 2020

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در این مطلب به معرفی تعدادی از بهترین اپلیکشن های چت بات می پردازیم که می تواند در موارد بسیاری در استفاده از زمان و نیروی انسانی صرفه جویی کند.

اگر بیزینس، وبسایت یا کسب و کاری در شبکه های اجتماعی دارید، چت بات روشی سرگرم کننده و خلاقانه برای ارتقای تجربه مشتریان شماست. کاربران می توانند در وب سایت یا صفحه شما با چت بات صحبت کرده و پاسخ بسیاری از سوالات خود را بدون دخالت انسان دریافت کنند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با 8 مورد از بهترین اپلیکشن های چت بات هوش مصنوعی در سال 2020 آشنا شوید:

Manychat، یکی از بهترین گزینه ها

بهترین اپلیکشن های چت باتManychat به دلیل بات های سریع و ساده فیسبوک مسنجر، به عنوان یکی از بهترین برنامه های ساخت چت بات شناخته شده است. این برنامه اکانتی رایگان به کاربر می دهد تا استفاده های بسیاری از آن داشته باشد. قیمت اکانت های پولی از 10 دلار در ماه برای 500 دنبال کننده آغاز می شود. بزرگترین مشکل Manychat آن است که به فیسبوک و پلتفرم های آن محدود شده است. در این برنامه به راحتی می توانید مکالمات، پاسخ ها و تنظیمات مهم را دریافت کنید.

PandoraBots، عالی برای دولوپرها

بهترین اپلیکشن های چت باتPandoraBots با ارائه یک API به دولوپرها اجازه می دهد چت بات را تقریبا در هر جایی استقرار دهند، بنابراین می توان بسیار فراتر از فیسبوک از آن استفاده کرد. پلتفرم AI بیش از نیم میلیون دولوپر، 300 هزار بات و 60 میلیارد پیام را فراهم می کند. برای استفاده رایگان از این برنامه می توانید با ماهی هزار پیام آغاز کنید. لازم به ذکر است که PandoraBots بیشتر به درد دولوپرها می خورد.

Chatfuel، بهترین گزینه برای فیسبوک مسنجر

بهترین اپلیکشن های چت باتChatfuel هم با تلگرام و هم فیسبوک مسنجر کار می کند، بنابراین در برخی جنبه ها انعطاف پذیرتر است. این برنامه از پیش فرض ها برای بات شما استفاده می کند و سرعت بالایی دارد. اکانت ساده در این برنامه با هزار دنبال کننده و ویژگی های ساده رایگان است اما برای برنامه پرمیوم باید ماهی 300 دلار پرداخت کنید.

HubSpot Chatbot Builder، بهترین گزینه برای کارهای فلوچارتی

چت باتHubSpot Chatbot Builder که پیش از این تحت عنوان Motion.ai شناخته می شد با برنامه هایی مانند فیسبوک مسنجر، اسلک، اس ام اس، ایمیل و وب کار می کند. اگر کدیر پروژه ای هستید این برنامه می تواند به شما کمک بسیاری کند تا کیفیت ها را تشخیص دهید، جلسات را تنظیم کنید و به موج مشتریان پاسخ دهید. چت بات این برنامه در پکیج دیگری به نام Marketing Hub است که ویژگی های بسیاری دارد و قیمت پکیج های مختلف آن بین ماهی 50 دلار تا 3200 دلار متفاوت است.

Sequel، بهترین برای پلتفرم های چندگانه

چت باتبسیاری Sequel را به عنوان یک پلتفرم پایگاه داده می شناسند و این نرم افزار با آن به کلی متفاوت است. این برنامه علاوه بر ویژگی های کلی، رنج گسترده ای از پلتفرم ها را فراهم می کند، برای مثال فیسبوک، واتس اپ، اسلکر، وایبر و تلگرام. کاربران می توانند از بات های ساخته شده پیشفرض استفاده کنند. بسیاری از اقدامات در این برنامه را می توان رایگان انجام داد.

ChatBot، دارای بهترین ویژگی ها

بهترین اپلیکشن های چت باتChatBot که یکی دیگر از بهترین برنامه های چت بات به شمار می رود به شما کمک می کند با ساخت بات ها سرویس دهی به مشتریان خود را به خوبی انجام دهید. این برنامه نیز با پلتفرم های بسیاری کار می کند و استفاده از آن به مدت 14 روز رایگان بوده و سپس باید ماهیانه از 50 دلار بپردازید. امکانات این برنامه شامل خدمات رسانی 24 ساعته به مشتریان، فیلتر کردن اسپم ها و پاسخدهی خودکار است.

SAP Conversational AI، بهترین برای کارکنان شرکت ها

بهترین اپلیکشن های چت باتSAP یکی از بزرگترین کمپانی های نرم افزارهای شرکتی در دنیاست. با استفاده از این برنامه می توانید بات های شرکتی و تحلیلی بسازید. SAP نیز با برنامه های بسیاری از جمله فیسبوک، اسکایپ، اسلک و تلگرام کار می کند.

Botsify، بهترین گزینه ترکیبی

بهترین اپلیکشن های چت باتBotsify برنامه ای است که اگر بات آن حین کار متوقف شود، می توانید ادامه نیروی انسانی را جایگزین آن کنید. هزینه استفاده از Botsify برای برنامه پرو، پس از 14 روز استفاده رایگان ماهیانه 50 دلار است و برنامه های دیگری نیز با قیمت های متفاوتی برای استفاده از آن وجود دارند. این سرویس نیز با برنامه های بسیاری کار می کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع