بهترین هدفون های 2020 کدامند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در این مطلب به معرفی تعدادی از بهترین هدفون های 2020 می پردازیم. همراه ما باشید تا شما را در خرید بهترین هدفون مورد نظرتان راهنمایی کنیم.

هدفون ها امروزه دارای شکل ها و اندازه های گوناگونی هستند، اما هدفون هایی که تمام گوش را در بر می گیرند بهترین صدا را فراهم می کنند. پیش از هدفون های بلوتوثی مجبور بودیم از هدفون های دارای سیم استفاده کنیم، اما امروزه بسیاری از مردم جذب هدفون های بدون سیم شده اند. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با تعدادی از بهترین هدفون های 2020 آشنا شوید.

سونی WH-1000XM3، یکی از بهترین هدفون های 2020

سونی WH-1000XM3، نسل سوم هدفون های حذف کننده نویز سونی به راحتی روی گوش می نشیند و از نسل های قبلی خود کیفیت صدا و موسیقی بهتری دارد. این هدفون با دارا بودن عمر باتری بسیار خوب، در فهرست ما در رتبه اول قرار گرفته است.

هدفون بوز نویز کنسلینگ 700، بهترین گزینه برای برقراری تماس

هدفون بوز نویز کنسلینگ 700 که مدل بالاتر QuietComfort 35 II است دارای صدای بهتر و کیفیت بالای نویز کنسلینگ است. این هدفون قیمتی معائل 400 دلار دارد اما این قیمت نسبت به باتری آن که تا 20 ساعت شارژ نگه می دارد مناسب به نظر می رسد.

V-Moda M-200، بهترین هدفون برای موسیقی دوست ها

V-Moda M-200 یکی از معدود هدفون های دارای سیم در این فهرست است. این هدفون که اواخر سال 2019 رونمایی شد دارای پاسخگویی بیس عالی است و به خوبی روی گوش می نشیند.

Sennheiser Momentum 3، دارای صدای تاثیرگذار

زمانی که صحبت از هدفون های نویز کنسلینگ می شود، بوز و سونی از همه بهتر هستند. با این حال اکنون Sennheiser با هدفون Sennheiser Momentum 3 بی سیم توجه های بسیاری را به خود جلب کرده است. قیمت این هدفون مانند هدفون نویز کنسلینگ بوز 400 دلار است. این هدفون علاوه بر نویز کنسلینگ، صدای عالی و کیفیت بسیار خوبی هنگام گوش دادن به موسیقی دارد و حین تماس نیز صدای خوبی را فراهم می کند.

JBL Live 650BTNC، بهترین هدفون زیر 200 دلار

در حالی که نویز کنسلینگ و راحتی این هدفون با بوز و سونی قابل مقایسه نیست، با این حال JBL Live 650BTNC صدای بسیار خوبی را فراهم می کند. این هدفون با توجه به قیمتی که دارد بدون تردید یکی از بهترین هدفون های 2020 محسوب می شود.

Bowers & Wilkins PX7، هدفونی بسیار لاکچری

هدفون های Bowers & Wilkins معمولا راحتی و نویز کنسلینگ فوق العاده ای ندارند، با این حال هدفون جدید این کمپانی یعنی Bowers & Wilkins PX7 که در پاییز 2019 رونمایی شد هر دو مورد را به همراه صدای عالی فراهم می کند. این هدفون دارای 4 تنظیمات نویز کنسلینگ (اتوماتیک، کم، زیاد و خاموش) است و طراحی بسیار لوکسی نیز دارد. این هدفون 304 گرم وزن و 400 دلار قیمت دارد. این هدفون همچنین با یک بار شارژ شدن 30 ساعت کار می کند.

Jabra Elite 85h، هدفونی جدید و عالی

زمانی که Jabra برای اولین بار Elite 85h را با قیمت 300 دلار معرفی کرد، مشخص نبود که این هدفون چگونه قرار است با سیستم های همیشه روشن الکسا یا گوگل اسیستنت کار کند. البته که این ویژگی وارد محصول نهایی نشد و این باعث می شود عمر باتری هدفون را کم می کند. با این حال این هدفون دارای نویز کنسلینگ عالی هنگام گوش دادن به موسیقی است و راحتی بالایی نیز دارد.

Sony MDR7506، قدیمی اما عالی

 Sony MDR 7506 که در سال 1991 برای اولین بار معرفی شده است یکی از محبوب ترین هدفون های دارای سیم است. طراحی این هدفون حتی به پیش از این و سال 1985 بازمی گردد. این هدفون طراحی بسیار راحتی دارد و صدای بسیار تنظیم شده با جزئیات بالا را فراهم می کند و علاوه بر همه این ها، قیمت مناسبی نیز دارد.

Grado Prestige Series SR325e با پشت باز

این هدفون نیز یکی دیگر از هدفون های مناسب برای علاقه مندان به موسیقی است که طراحی با پشت باز دارد و دارای سیم است. این به معنای آن است که بهتر است در فضایی مانند محیط کاری مورد استفاده قرار نگیرد. با این حال این هدفون با توجه به قیمتش، صدای بسیار خوبی را فراهم می کند.

Bang & Olufsen Beoplay H9 نسل سوم، یکی دیگر از بهترین ها

 Bang & Olufsen Beoplay H9 معمولا میان سایر هدفون های نویز کنسلینگ طرفدار زیادی ندارد، زیرا قیمتی معادل 500 دلار دارد که بسیار زیاد محسوب می شود. نسل سوم این هدفون ارتقاهایی یافته که از جمله آن ها می توان به عمر باتری آن اشاره کرد که به 25 ساعت با یک بار شارژ شدن رسیده است. این هدفون همچنین دکمه مخصوصی برای اتصال به دستیار صوتی دارد.

Plantronics BackBeat Fit 6100، بهترین گزینه برای ورزش

بسیاری از افراد، از جمله کسانی که بدنسازی می کنند، علاقه مند هستند که با هدفون ورزش کنند. یکی از بهترین هدفون ها برای این افراد، BackBeat Fit 6100 است که بدون سیم بوده و برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. این هدفون دارای طراحی ضد آب و ضد عرق است. عمر باتری آن نیز 24 ساعت بوده و قیمت آن نیز 180 دلار است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع