حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

مرسدس بنز 600 Pullman میباخ بازسازی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مرسدس بنز 600 Pullman یکی از لوکس‌ترین خودروهای کلاسیک مرسدس بنز است و همان‌طور که همه می‌دانیم اهمیت بسیار زیادی دارد. این خودرو در دهه‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ اتومبیل افراد مهم، ستارگان سینما و موسیقی، سیاستمداران و مدیران بود. 

مرسدس بنز 600 Pullman در دو نسخه‌ی دارای فاصله محوری کوتاه و بلند به تولید رسید که نسخه‌ی بلند آن دارای شش در بود. مرسدس بنز 600 Pullman بین سال‌های ۱۹۶۳ تا ۱۹۸۱ روی خط تولید قرار داشت و تعداد ۲۶۷۷ دستگاه از آن به تولید رسید. 

mercedes benz 600 pullman

خاص‌ترین نسخه در بین مدل‌های این خودرو مرسدس بنز مدل 600 Landault است که تنها ۵۹ دستگاه از آن به تولید رسید. نسخه‌ی Landault این خودرو یک مدل لیموزین بوده و یک دستگاه از آن در وب‌سایت Auto Leitner برای فروش گذاشته شده است. 

این مدل یک نسخه‌ی تولید سال ۱۹۷۵ است که در ظاهر بیرونی مانند دیگر 600 Pullman‌ به‌نظر می‌رسد. با کمی دقت در بدنه‌ی خودرو متوجه رنگ خاص سفید متالیک این خودرو خواهید شد که Perlmutt Weis نام دارد. این رنگ کاملا خاص بوده و در کاتالوگ‌های مرسدس بنز در آن زمان وجود نداشت. 

در ادامه بخوانید:

با ورود به کابین این 600 Pullman متوجه تغییرات بزرگی خواهید شد به‌طوری‌که امکانات 600 Pullman به اندازه‌ی یک میباخ مدرن هستند. در کابین خودرو همه چیز بازسازی شده است و بسیاری از قطعات از مرسدس میباخ ۶۲ لیموزین به ارث رسیده‌اند. از بین این امکانات می‌توان به سقف پانوراما و نشان ‌هنده‌های روی سقف اشاره کرد. فهرست امکانات این خودرو آنقدر زیاد است که در یک مقاله نمی‌توان به تمام آن‌ها اشاره کرد. 

برخی از مهم‌ترین امکانات این مدل شامل صندلی‌های برقی با گرمکن و سردکن، سیستم تهویه مطبوع خودکار جلو و عقب مجزا، یخچال، نورپردازی داخلی، صفحه‌نمایش تاشونده‌ی بزرگ با قابلیت پخش DVD، سیستم صوتی دالبی، اتصال بلوتوث و دوربین دید جلو و عقب است.

تمامی این تغییرات در حالی اعمال شده‌اند که به کلاسیک بودن خودرو خدشه‌ای وارد نکنند و از این نظر سازنده کار خود را به خوبی انجام داده است. این مرسدس بنز قبلا در سال ۲۰۰۷ نیز توسط مرکز کلاسیک مرسدس بنز مورد بازسازی قرار گرفته بود. 

فرایند‌ی بازسازی این خودرو از سال ۲۰۰۷ آغاز شده و در کل ۳/۲۳ میلیون دلار هزینه در بر داشته است. برای اینکه کلاسیک بودن خودرو حفظ شود تمامی قطعات اصلی شامل موتور و جعبه‌دنده حفظ و نگه‌داری شده‌اند. 

در بخش پیشرانه شاهد استفاده از موتور ۶/۳ لیتری V8 در این خودرو هستیم که ۲۴۷ اسب‌بخار قدرت دارد. این موتور به یک جعبه‌دنده ۴ سرعته خودکار مجهز است. کارکرد این خودرو بسیار خاص تنها ۱۱۱۲ کیلومتر است و به قیمت ۲/۱۵ میلیون یورو (حدود ۲/۳۲ میلیون دلار) برای فروش گذاشته شده است.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع