حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

کارت اعتباری هواوی به نام هواوی کارت معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌نظر می‌رسد هواوی توانسته یکی دیگر از ایده‌های اپل را با دستاوردهای خود ادغام کند. شرکت چینی در کنفرانسی خبری از کارت اعتباری خود به نام هواوی‌کارت رونمایی کرد که ویژگی‌های آن شباهت بسیاری با اپل کارت دارد.

در ادامه بخوانید:

رونمایی از هواوی‌کارت توسط ریچارد یو، یکی از سران شرکت هواوی، صورت گرفت. طی کنفرانس خبری که شاهد عرضه سری پی ۴۰ هواوی در چین بودیم، ریچارد یو به روی صحنه آمد و در مورد کارت اعتباری جدید این شرکت صحبت کرد.

مانند اپل کارت، هواوی‌کارت نیز به دو صورت مجازی و فیزیکی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تمامی اطلاعات تراکنش مالی در گوشی‌های هوشمند هواوی کاربر نیز ثبت می‌شود و کاربر می‌تواند در هر لحظه به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

شرکت UnionPay، بزرگ‌ترین سازمان پرداخت با کارت اعتباری چین، از هواوی‌کارت پشتیبانی خواهد کرد و سازگاری با چیپ‌های NFC نیز به راحتی کار با کارت اعتباری جدید شرکت چینی کمک فراوانی می‌کند.

هواوی کارت / Huawei Card

هواوی از روش‌های جالبی استفاده کرده است تا کاربران بیشتری تمایل به استفاده از هواوی‌کارت داشته باشند. علاقه‌مندان به استفاده از هواوی‌کارت برای سال اول نیاز به پرداخت حق اشتراک سالانه نخواهند داشت و در سال دوم نیز اگر میزان تراکنش مالی آن‌ها از حدی مشخص بالاتر رود با تخفیف چشم‌گیری مواجه خواهند شد.

از دیگر امکانات در نظر گرفته‌شده برای کاربران، برخورداری از تخفیف در هنگام خرید با هواوی‌کارت است. ریچارد یو به زمان عرضه هواوی‌کارت اشاره‌ای نکرد و مشخص نیست که ثبت نام برای کارت اعتباری هواوی از چه زمانی شروع خواهد شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع