حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

انتشار به‌روزرسانی بعدی ایموجی‌ها ۶ ماه به‌تأخیر افتاد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

کنسرسیوم یونیکد مدتی پیش از ایموجی‌های جدیدی برای سال ۲۰۲۰ پرده‌برداری کرد که تنوع بالایی داشتند؛ این ایموجی‌ها اکنون آماده شده‌اند و به‌زودی به تمامی دستگاه‌های هوشمند اضافه می‌شوند. بااین‌حال همه‌گیری ویروس کرونا (کووید ۱۹) کنسرسیوم یونیکد را مجبور کرده است انتشار نسخه‌ی ۱۴ را به‌مدت تقریبا ۶ ماه به‌تأخیر بیندازد. این یعنی ایموجی‌های جدید که پیش‌تر قرار بود در ماه مارس ۲۰۲۱ از راه برسد، در ماه سپتامبر همان سال (شهریور – مهر ۱۴۰۰) معرفی خواهند شد و چند ماه پس از آن به اپلیکیشن‌ها و دستگاه‌های مختلف اضافه می‌شوند.

مقاله‌ی مرتبط:

شرایط فعلی حاکم بر سراسر دنیا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا روی بسیاری از پروژه‌های شرکت‌ها و نهادهای مختلف سایه افکنده است. به‌دلیل تعطیلی شرکت‌ها، امکان کار حضوری وجود ندارد و بسیاری از آن‌ها نیز برای پیش‌برد اهداف خود، نمی‌توانند از راه دور و در خارج از محیط شرکت فعالیت کنند. مارک دیویس،‌ مدیرعامل کنسرسیوم یونیکد، در اطلاعیه‌ای گفته است: «ما امسال واقعا نمی‌توانیم به برنامه‌ریزی پیشین‌مان که قبلا آن را رعایت می‌کردیم، متعهد بمانیم».

اطلاعیه‌ی رسمی جدید نشان می‌دهد کنسرسیوم یونیکد احتمالا در این بازه‌ی زمانی به‌جای انتشار نسخه‌ی کامل، نسخه‌ی ۱۳ را به‌روزسانی می‌کند و چنین ایموجی جدید را در قالب نسخه‌ی ۱۳/۱ در دسترس قرار می‌دهد. این ایموجی‌های جدید تفاوت چندانی به خود نخواهند دید و تا حدی حاصل ترکیب برخی از ایموجی‌های فعلی خواهند بود و در سال ۲۰۲۱ روی گوشی‌های مختلف در دسترس قرار خواهند گرفت.

شما کاربران تک تایمز چه دیدگاهی در این زمینه دارید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع