حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

آمارها نشان می‌دهد نوجوانان آمریکایی به خرید گوشی‌های سامسونگ علاقه‌ای ندارند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

پایپر سندلر، شرکت فعال در تحلیل امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری، آمار جالبی از علاقه‌مندی‌های نوجوانان آمریکایی منتشر کرده است که نشان می‌دهد اکثر نوجوانان آمریکایی به استفاده از آیفون‌های اپل درمقایسه‌با گوشی‌ موبایل سامسونگ علاقه‌ی بیشتری دارند. شرکت پایپر سندلر هر ۶ ماه آماری منتشر می‌کند که در آن به علاقه‌مندی‌های نوجوانان ایالات متحده اشاره می‌شود و نسخه‌ی سی‌ونهم این آمارها نیز چندی پیش منتشر شده است.

در ادامه بخوانید:

در هر نسخه از تحلیل‌های شرکت پایپر سندلر، درکنار علاقه‌مندی‌های مختلف نوجوانان ایالات متحده، به برند محبوب گوشی هوشمندشان نیز اشاره می‌شود. در آمارهای جدید می‌توان مشاهده کرد که نوجوانان بیشتری نسبت به گذشته از محصولات شرکت اپل یعنی گوشی‌های هوشمند آیفون استفاده می‌کنند. جالب است بدانید اکثر نوجوانان آمریکایی گفته‌اند صاحب یکی از مدل‌های گوشی آیفون اپل هستند و احتمالا گوشی هوشمند بعدی آن‌ها نیز مدل جدیدتری از آیفون خواهد بود.

در سی‌ونهمین آمار شرکت سندلر، ۸۵ درصد از نوجوانان آمریکایی آیفون داشته‌اند و ۸۸ درصد نیز گوشی هوشمند بعدی خود را مدلی جدید از آیفون اعلام کرده‌اند. این آمارها با نظرسنجی از ۵،۲۰۰ نوجوان آمریکایی با میانگین سنی ۱۶ سال جمع‌آوری شده است و نکته‌ی جالب نیز برخورداری اکثر آن‌ها از مدلی از آیفون است. متأسفانه به این نکته اشاره نشده است آیفون‌های نوجوانان درواقع مدل‌های دسته‌دومی است که پدران و مادران آن‌ها در گذشته استفاده می‌کردند و حال به نوجوانان سپرده‌اند یا خیر. با‌این‌حال، علاقه‌مندی آن‌ها به داشتن مدل جدیدتری از آیفون در آینده نشان‌دهنده‌ی میزان محبوبیت محصولات اپل میان نوجوانان آمریکایی است.

آیفون 11 اپل / iPhone 11 Apple

جالب است بدانید سامسونگ برای بازار آمریکا همیشه مدل‌هایی از پرچم‌داران گلکسی اس یا گلکسی نوت را عرضه می‌کند که به پردازنده اسنپدراگون مجهز هستند. با‌وجوداین‌، گویا آیفون‌های اپل از پرچم‌داران سامسونگ در ایالات متحده محبوب‌تر هستند.

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی این موضوع چیست؟ آیا به خرید مدلی از آیفون‌های اپل علاقه‌مند هستید یا گوشی‌های سامسونگ را بیشتر می‌پسندید؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع