حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

سامسونگ از گلکسی A71 5G و گلکسی A21 رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

مدل‌های ۲۰۲۰ گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ در حال وارد شدن به بازار آمریکا هستند. اولین مدل‌ها فردا قابل دسترس خواهند بود و نسخه‌های بیشتر (شامل چند هندست ۵G) نیز برای عرضه در تابستان امسال برنامه‌ریزی شده‌اند.

این لیست شامل چند هندست از جمله دستگاه جدید نسخه ۵G گلکسی A71 می‌شود.

سامسونگ گلکسی A51 یکی از هندست‌هایی است که فردا قابل دسترس خواهند بود. نسخه ۴/۱۲۸ گیگابایتی آن ۴۰۰ دلار قیمت خواهد داشت. دستگاه بعدی گلکسی A01 است که به قیمت ۱۱۰ دلار به فروش خواهد رفت. لازم به گفتن است که A01 یک هندست اندرویدی است و نه یک دستگاه اندروید گو. گلکسی A71 5G که تاکنون فقط شایعاتی درباره آن وجود داشت، حالا به صدر گوشی‌های سری A امسال صعود کرده است. این هندست دارای همان مشخصات گلکسی A71 با نمایشگر ۶.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن +۱۰۸۰p و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در داخل هول پانچ است.

دوربین چهارگانه پشت آن از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این گوشی باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که می‌تواند با سرعت ۲۵ وات شارژ شود. سامسونگ در مورد چیپست آن چیزی نگفته اما از آنجاییکه نسخه ۴G مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۳۰ بود، این مدل هم احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۷۳۰G بهره می‌برد.

گلکسی A21 هم برای اولین بار به طور رسمی معرفی می‌شود. این گوشی ۲۵۰ دلار قیمت خواهد داشت و دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن +۷۲۰p و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ وات است. گلکسی A21 با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه به‌اضافه کارت microSD عرضه خواهد شد.

دوربین چهارگانه پشت آن شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی می‌شوند. دوربین سلفی آن یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی است که در داخل هول پانچ قرار دارد.

همانطور که گفته شد، مدل‌های دیگری نیز بعدا (تابستان امسال) به این لیست خواهند پیوست. یکی از آن‌ها نسخه ۵G گلکسی A51 خواهد بود. تفاوت اصلی آن با مدل ۴G، علاوه بر اتصال ۵G، چیپست اگزینوس ۹۸۰ خواهد بود. این گوشی ۱۰۰ دلار گران‌تر از مدل ۴G خواهد بود.

گوشی دیگر، سامسونگ گلکسی A11 است که نسخه ارزان‌تر (۱۸۰ دلار) A21 بوده و همان باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ وات را دارد، اما رزولوشن دوربین‌های پشت آن کاهش یافته‌اند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع