تغییر رفتار کاربران فیلیمو در روزهای شیوع ویروس کرونا

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – فیلیمو گزارشی را منتشر کرده که در آن به تغییر فتار کاربران در دوران قرنطینه خانگی به دلیل شیوع کرونا اشاره کرده است. گزارش فیلیمو از تغییر فتار کاربران را می‌توانید در ادامه این مطلب مشاهده کنید.

بیشتر از یک‌ ماه از شیوع ویروس کرونا در ایران می‌گذرد. در این مدت اقدام‌های زیادی در سطوح مختلف مدیریتی برای کنترل این بیماری صورت گرفته و مهمترین آن از سوی مردم یعنی حفظ قرنطینه خانگی رقم خورده است. قرنطینه به معنای گذراندن وقت در خانه که در ایام نوروز برای ما ایرانی‌ها شرایط پیچیده‌تری را هم به وجود آورد، بیشتر از هر چیز به سرگرمی مناسب نیاز دارد.

در همین راستا سرویس ویدیو درخواستی فیلیمو به عنوان یکی از مهمترین تامین کنندگان محتوای ویدیویی در فضای آنلاین ایران از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا با اقدام‌های تشویقی و محتوایی، در راستای کمک به حفظ سلامت جامعه فعالیت‌های زیادی را انجام داده است. این اقدام‌ها با تامین بیش از هزار و صد اپیزود محتوای به‌روز برای رفع نیاز سلیقه‌های مختلف آغاز شد و با رایگان کردن دسترسی به بخش انیمیشن‌ها از ۷ تا ۲۹ اسفند ۹۸ ادامه پیدا کرد.

فیلیمو با بررسی رفتار کاربران در بازه زمانی ۷ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ و مقایسه این رفتار با بازه زمانی مشابه مختوم به ۷ اسفند، به اطلاعات جالبی از تاثیر قرنطینه خانگی در رفتار تماشای آنلاین کاربرها رسیده است. این گزارش در ادامه بخشی از این اطلاعات را بازگو می‌کند.

پادشاه ایام قرنطینگی: فیلم

هیچ کس نمی‌داند قرنطینه تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند، اما همه ما می‌دانیم که باید انرژی و روحیه خود را برای ادامه این شرایط حفظ کنیم. جالب است بدانید کاربران فیلیمو در روزهای ۲۳ و ۲۸ اسفند بالاترین دقیقه تماشا را در این پلتفرم رقم زدند. شاید در این روزها بیشترین حجم کلافگی به سراغ کاربرها آمده و تمام راه‌حل‌ها به تماشای آنلاین فیلم ختم شده است.

البته انتشار فیلم‌های مهمی مثل مطرب در روز ۲۸ اسفند هم در ثبت چنین رکوردی بی‌تاثیر نیست. با این حال در بازه زمانی ۷ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹، میانگین دقیقه تماشای روزانه در فیلیمو نسبت به بازه زمانی مشابه ماه گذشته رشدی در حدود ۶۵ درصد داشته است. این رشد نشان می‌دهد که نه تنها امروز استفاده از پلتفرم‌های آنلاین بیشتر از هر زمان دیگری در زندگی‌مان گسترش پیدا کرده، بلکه تکنولوژی فرصت پیدا کرده تا ارزشمندترین وجه خود یعنی حفظ سلامت جهانیان را به نمایش بگذارد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع