حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

رونمایی از ویندوز 10x و سرفیس نئو به تاخیر افتاد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به استناد اخبار جدید، به نظر می رسد مایکروسافت رونمایی از ویندوز 10x و سرفیس نئو را تا بعد از سال 2020 به تاخیر انداخته است. با ما همراه باشید.

به استناد اخبار جدید، مایکروسافت رونمایی از ویندوز 10x و کامپیوتر دارای دو صفحه نمایش سرفیس نئو را احتمالا تا پایان سال 2020 به تاخیر انداخته است.گفته شده مایکروسافت در شرایط کنونی قصد تمرکز روی تولید دستگاه هایی با یک صفحه نمایش را دارد.
گزارش ها به نکته ای درباره وضعیت رونمایی از سرفیس دوئو که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند نکرده اند. با وجود به مشکل خوردن زنجیره تامین مایکروسافت بر اثر شیوع ویروس کرونا، کماکان ممکن است این دستگاه در سال 2020 رونمایی شود.

ویندوز 10x ویندوزی جدید است که مایکروسافت برای دستگاه های دارای دو صفحه نمایش در نظر گرفته است، با این حال این‌ ویندوز ممکن است در آینده برای تمامی دستگاه ها استفاده شود.
سرفیس نئو دستگاهی است که مایکروسافت زمان معرفی ویندوز 10x معرفی کرد. این دستگاه دارای دو صفحه نمایش ۹ اینچی است که توسط یک لولای فیزیکی به یکدیگر متصل شده اند.
سرفیس دوئو نیز دستگاهی است که دارای دو صفحه نمایش است و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کند و اخیرا نیز اطلاعاتی درباره دوربین آن منتشر شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع