حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی هواوی میت Xs ضرری 60 میلیون دلاری به این شرکت زد!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – مطابق مصاحبه جدید یکی از مدیران هواوی، گوشی هواوی میت Xs ضرری 60 میلیون دلاری به این کمپانی بزرگ وارد کرده است. همراه ما باشید.

بدون تردید ورود به عرصه یک تکنولوژی جدید بسیار هزینه بر و سرشار از ریسک است. بسیاری از کمپانی هایی که در تلاش برای تولید گوشی منعطف بوده اند اکنون گوشی هایی را روانه بازار کرده اند و تیم تحقیق و توسعه آن ها هزینه های زیادی را متحمل شده است. با این همه آن چه مشخص نیست آن است که چرا برخی از محصولات حتی پس از روانه بازار شدن، باز هم موجب هزینه برای کمپانی تولید کننده شده اند.

یکی از مدیران شرکت Huawei Technologies به تازگی اظهار کرده که هواوی بابت تولید گوشی میت Xs مبلغی بین 60 تا 70 میلیون دلار ضرر کرده است. وی اظهار داشت که این گوشی با اینکه بیش از 2400 دلار قیمت دارد هنوز هزینه تولید بیشتری دارد. این خبر بدون تردید اهمیت بسیاری دارد زیرا بسیاری از افراد از کمپانی های مشهوری مانند هواوی و سامسونگ توقع ضرر کردن ندارند.

گوشی هواوی میت X پس از مراسم MWC 2019 رونمایی شد. پیش از آن حتی تعداد زیادی نمونه اولیه آن را نیز ندیده بودند. این گوشی سپس در ماه نوامبر روانه بازارهای چین شد. امسال نیز شاهد رونمایی از گوشی هواوی میت Xs بودیم که دارای پشتیبانی از شبکه 5G بود و بدون تردید تولید بهتری نیز داشت، زیرا بلافاصله پس از رونمایی شدن وارد مرحله فروش شد و در بسیاری از بازارهای جهانی حضور یافت. با این همه، به نظر می رسد چنین موفقیت هایی نیز برای رسیدن به سود مورد نظر این شرکت کافی نبوده و حتی موجب ضرر آن نیز شده است. با این همه، چنین اتفاقاتی در دنیای تکنولوژی های نوظهور می تواند کاملا عادی باشد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع