حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گوشی‌های خانواده‌ آنر 30 از سه پردازنده 5G متفاوت استفاده می‌کنند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

آنر چند روز پیش نخستین گوشی هوشمند از خانواده‌ی آنر ۳۰ را با نام Honor 30S معرفی کرد. آن‌ها در نظر دارند پرچم‌داران این سری شامل دو گوشی آنر ۳۰ و آنر ۳۰ پرو را در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین) به‌طور رسمی معرفی کنند. این دو گوشی‌ موبایل به‌عنوان جانشین سری آنر ۲۰ از طراحی ارتقایافته، دوربین منحصربه‌فرد و قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ی 5G برخوردار هستند. امروز آنر تائید کرد که هر یک از گوشی‌های این سری از پردازنده‌های متفاوتی بهره می‌برند.

طبق اعلام آنر در شبکه‌ی اجتماعی ویبو، در گوشی‌های خانواده‌ی آنر ۳۰ از سه پردازنده‌ی کرین ۹۹۰، کرین ۹۸۵ و کرین ۸۲۰ استفاده می‌شود. این سه پردازنده همگی به مودم 5G مجهز هستند. با توجه به معرفی گوشی آنر 30S با تراشه‌ی کرین ۸۲۰ می‌توان نتیجه گرفت که آنر ۳۰ از تراشه‌ی کرین ۹۸۵ و آنر ۳۰ پرو از تراشه‌ی کرین ۹۹۰ بهره خواهد برد.

ژائو مینگ، مدیرعامل آنر چندی پیش در جریان کنفرانس رسمی زنده‌ای تعدادی از رندرهای رسمی آنر ۳۰ پرو را منتشر کرده بود. این تصاویر طراحی پنل پشتی گوشی و وجود دوربین پریسکوپی را آشکار ساختند.

رندرهای رسمی آنر ۳۰ پرو

تأییدیه‌ی اداره‌ی صدور مجوز کشور چین (TENAA) که چند روز پیش منتشر شده بود، اطلاعات بیشتری از پرچم‌داران جدید آنر در اختیار ما می‌گذارند. با نگاهی به مشخصات فاش شده از این گواهینامه‌ها متوجه می‌شویم که مشخصات سخت‌افزاری دو گوشی از بسیاری جهات به هم شبیه هستند.

در ادامه بخوانید:

طبق تأییدیه‌ی TENNA، گوشی آنر ۳۰ که با دو شماره‌مدل EBG-AN00 و EBG-TN00 دیده شده است به دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود؛ درحالی‌که مدل گران‌تر پرو با شماره مدل EBG-AN10 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

طبق یک رندر افشا شده، در گوشی پرچم‌دار آنر مشابه هواوی پی ۴۰ پرو از حسگر سونی IMX700 استفاده شده است. علاوه بر این، در نسخه‌ی پرو شاهد سه دوربین دیگر از جمله یک دوربین پریسکوپی خواهیم بود. یک برآمدگی مستطیلی شکل وظیفه‌ی میزبانی از مجموعه‌ی دوربین چهارگانه و فاش دوگانه را بر عهده خواهد داشت.

آنر ۳۰ پرو / Honor 30 Pro

رندر فاش شده از دوربین آنر ۳۰ پرو

در هر دو گوشی آنر ۳۰ و آنر ۳۰ پرو وظیفه‌ی گرفتن تصاویر سلفی به دوربین ۳۲ مگاپیکسلی محول شده است. همچنین هر دو گوشی از نمایشگر اولد ۶/۵۷ اینچی با وضوح +FHD بهره خواهند برد. مدل معمولی دارای ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهد بود و مدل پرو در دو نسخه‌ی ۸ گیگابایتی و ۱۲ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. هر دو گوشی به حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت مجهز خواهند بود. افزون‌براین، در هر دو نسخه باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی وظیفه‌ی تأمین انرژی دستگاه را بر عهده خواهد داشت.

برای اطلاع از مشخصات کامل پرچم‌داران آتی آنر باید تا زمان معرفی رسمی آن‌ها در روز ۲۷ فروردین منتظر بمانیم. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع