سامسونگ گلکسی A41 وارد اروپا شد؛ قیمت ۲۹۹ یورو!

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سامسونگ ماه گذشته مشخصات گوشی گلکسی A41 را در بخش ژاپنی وب سایت خود منتشر کرد اما قیمت آن تاکنون مشخص نبود. سرانجام مشخص شد این گوشی در آلمان 299 یورو و در انگلیس 269 پوند قیمت خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی A41  از مدل یک سال گذشته یعنی گلکسی A40 پیشرفته‌تر است. این گوشی دارای صفحه نمایش بزرگ 6.1 اینچی Super AMOLED با وضوح کامل +HD و نسبتی بلندتر دارد. پردازنده این گوشی نیز 4 گیگابایت رم و 64 گیگ حافظه بهره می‌برد. همچنین A41 سه دوربین در پشت دارد و حسگر اثر انگشت در جلو و زیر صفحه نمایش تعبیه شده است.

اگرچه حافظه ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی کم به‌نظر می‌رسد اما سامسونگ در این مدل درگاه کارت حافظه micro SD تا پشتیبانی حداکثر 512 گیگابایت را در کنار پورت دو سیم کارت گوشی اختصاص داده است. همچنین در این گوشی از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع و One UI 2.0 مبتنی بر اندروید 10 استفاده شده است.

گلکسی A41 در سه رنگ مشکی، آبی و سفید عرضه شده است. این گوشی از ماه می 2020 در فروشگاه آنلاین سامسونگ در آلمان فروخته می‌شود. همچنین اگر فروش این مدل در انگلیس آغاز شود، به صورت آفلاین در فروشگاه‌های فیزیکی نیز به فروش می‌رسد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع