سامسونگ گلکسی S10 لایت آخرین به‌روزرسانی One UI 2.1 را دریافت می‌کند

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

هفته گذشته‌، سامسونگ یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای سری گلکسی S10 عرضه کرد که رابط کاربری One UI 2.1 را برای مدل ۲۰۱۹ سری گلکسی S ارائه می‌دهد. حال نوبت S10 لایت است که آخرین نسخه رابط کاربری سفارشی اندروید سامسونگ را دریافت کند.

شماره ساخت این رابط کاربری G770FXXU2BTD2 است و همراه با بسته‌ی امنیتی آوریل ۲۰۲۰ به کاربران این تلفن‌ها ارائه می‌شود. این به‌روزرسانی همچنین ویژگی‌های جدیدی مانند Single Take ،Pro Video ،Quick Share و Music Share را به گلکسی S10 لایت اضافه می‌کند.

علاوه بر این، برنامه AR Emoji آن قابلیت ویرایش دستی را به همراه تشخیص چهره پیشرفته دریافت می‌کند. توجه داشته باشید که وقتی اولین بار نسخه به‌روز شده AR Emoji را باز کردید، تمام ایموجی‌های AR قبلی ذخیره شده، حذف می‌شوند.

برنامه گالری نیز با ویژگی Crop سریع به‌روز شده است و هم‌اکنون می‌توانید چندین گروه مختلف آلبوم را در یک گروه ادغام کنید یا گروه‌ها و آلبوم‌های مختلف را در یک گروه ادغام کنید.

در کنار این موارد، غول فناوری کره‌ای صفحه کلید سامسونگ را نیز به‌روز کرده که اکنون دارای ویژگی‌های Undo/Redo و ترجمه‌های چندزبانه است.

به‌روزرسانی One UI 2.1 در اروپا در حال ارائه است و سایر مناطق نیز به‌زودی آن را دریافت خواهند کرد. کاربران اروپایی طی چند روز آینده OTA را در S10 لایت خود دریافت خواهند کرد اما این گروه ‌از کاربران می‌توانند به منوی تنظیمات و بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار دستگاه خود بروند تا به صورت دستی این مورد را بررسی کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع