آیا مسیر جدید اسنپ‌فود، حوزه داروخانه آنلاین است؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز –  حدود یک هفته است که اسنپ فود با افزودن بخشی با نام داروخانه شروع به فروش محصولات بهداشتی کرده است. توضیحات رییس هییت مدیره اسنپ فود در این خصوص را در ادامه می‎‌خوانید.

 شاید شما هم این روزها برای سفارش آنلاین غذا وارد اپلیکیشن اسنپ‌فود شده و با عنوان داروخانه‌های متفاوتی روبه رو شده‌اید.

اسنپ فودی که همه ما به عنوان پلتفرم  فروش آنلاین غذا می‌شناسیم  حدود یک هفته است با اضافه کردن بخش جدیدی با نام داروخانه خدمات جدیدی بر بستر خود ارایه می‌دهد. اما دیدن نام داروخانه در این میان این سوال را به وجود آورده است که آیا اسنپ فود وارد مسیر جدیدی شده است؟

در این خصوص و برای رسیدن به پاسخ شفاف‌تر و  توضیح بهتر و دقیق‌تر خدمات جدیدی که اسنپ فود در بستر خود ارایه می‌دهد؛ سوالاتمان را پیش روی مهراد عبدالرزاق، رییس هیئت مدیره اسنپ فود گذاشتیم.

مهراد عبدالرزاق در گفتگو با خبرنگار تک تایمز و توضیح این سوال که اسنپ فود مجوزهای لازم برای راه اندازی بخش داروخانه را از کجا دریافت کرده است و آیا شرایط بحرانی کرونا باعث ورود اسنپ فود به این حوزه شده است می‌گوید:« داروخانه به معنای چیزی که در مراجعه حضوری می بینید به اسنپ فود اضافه نشده ما وارد بخش فروش داروخانه ای نشده ایم و حتی داروی بدون نسخه هم در این بخش ارائه نمی شود؛ چرا که حساسیت های زیادی وجود دارد.»

رییس هییت مدیره اسنپ‌فود تاکید می‌کند:« جهت امکان پذیر شدن فروش داروها، لازم است که متولیان امر، از جمله اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی و وزرات بهداشت جهت قانون گذاری این امر اقدام کنند تا امکان سواستفاده نیز وجود نداشته باشد. اسنپ فود نیز در این راستا از همکاری خود دریغ نمی کند.»

عبدالرزاق در پاسخ به این سوال که دقیقا از چه زمانی بخش داروخانه به اسنپ‎‌فود اضافه شده و هدفی که دنبال می‌کند به چه شکلی است؛ اینگونه توضیح می‌دهد:« قسمت کالاهای بهداشتی و آرایشی داروخانه ها در حدود یک هفته است که به اسنپ فود اضافه شده است. »

او در پاسخ به سوالی انتقادی در خصوص این موضوع که  علاوه بر اینکه در صفحه اصلی اسنپ فود گزینه داروخانه تعبیه شده است اما زیر منوی رستوران‌ها؛ داروخانه‌ها معرفی می‌شوند، آیا علت این موضوع دیده شدن و معرفی بخش اضافه شده جدید است می‌گوید:« انتقاد شما وارد است. از لحاظ نرم افزاری، اپلیکیشن اسنپ فود آمادگی نمایش سرویس داروخانه به صورت مجزا را نداشت. در هفته جاری بروز رسانی برای اپلیکیشن ارائه خواهد شد که امکانات بیشتری برای نمایش سایر سرویس‌ها از جمله داروخانه ارائه خواهد داد.  از نظر محتوایی نیز بهبودهایی رو شاهد خواهیم بود. هم زمان، تعداد اقلام این دسته بندی، سه برابر خواهد شد.»

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع