گوشی میان‌رده ال جی Style3 معرفی شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ال جی از گوشی جدید میان‌رده خود به نام Style3 رونمایی کرد. این هندست را نباید با سری Stylo اشتباه گرفت، برای اینکه هیچ قلم استایلوسی روی آن وجود ندارد. Style3 در ماه ژوئن به قیمت ۳۵۰ دلار عرضه خواهد شد.

نکته جالب در مورد این گوشی آن است که از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده کرده که دو نسل قدیمی‌تر است. با این حال، ما با یک پردازنده پرچمدار طرف هستیم که هسته‌های پردازشی و گرافیکی آن نسبت به هسته‌های مدرن اسنپدراگون ۷۰۰ سریع‌تر هستند.

شما روی Style3 به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه دسترسی دارید، ضمن اینکه یک اسلات microSD برای افزایش حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت هم موجود است.

ال جی Style3 دارای یک نمایشگر نسبتا کوچک ۶.۱ اینچی با رزولوشن +۱۴۴۰p است. ابعاد دستگاه ذکر نشده، اما به احتمال زیاد نسبتا کامپکت خواهد بود. ناچ آن از نوع عریض است که یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

دوربین دوگانه پشت گوشی از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمقی ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های پرتره تشکیل شده است. تعداد دوربین‌های Style3 براساس استانداردهای گوشی‌های میان‌رده کم است و حسگر اثر انگشت آن نیز از نوع خازنی بوده که در پشت دستگاه (به جای داخل نمایشگر) قرار دارد.

گوشی جدید ال جی از یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و اشاره‌ای به پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع نشده است. نکته مثبت Style3 این است که از استانداردهای IP68 و IPX5 پشتیبانی می‌کند و در برابر نفوذ و پاشش آب مقاوم است.

مثل بسیاری از گوشی‌های دیگری که در ژاپن معرفی می‌شوند، ال جی Style3 هم بعید است که عرضه جهانی شود. با این حال، انتخاب اسنپدراگون ۸۴۵ و ابعاد نسبتا کامپکت می‌تواند آن را تبدیل به یک گوشی میان‌رده منحصربه‌فرد کند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع