حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تیم کوک از محبوبیت فراوان سرویس‌های اپل خبر داد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل دقایقی پیش طی رویدادی اختصاصی با ارائه‌ی آمار، از محبوبیت زیاد سرویس‌های اختصاصی خود خبر داد.

اپل دقایقی پیش طی رویدادی اختصاصی، سرویس‌های جدید خود در حوزه‌ی پوشش اخبار و پخش محتوای ویدئویی و انجام بازی‌های ویدئویی را رونمایی کرد. در خلال این مراسم، تیم کوک همچنین با ارائه‌ی آمار و ارقامی از موفقیت سرویس‌های فعلی این شرکت در جذب کاربران خبر داد. به‌گفته‌ی مدیرعامل اپل، سرویس اختصاصی پرداخت این شرکت در‌حال‌حاضر با استقبال خیل گسترده‌ای از کاربران در سراسر جهان قرار گرفته است. مشتریان اپل‌پِی ۱۰ میلیارد تراکنش مالی را ازطریق این سرویس در سال ۲۰۱۹ انجام داده‌اند. 

درکنار ارائه‌ی آمار و ارقام از موفقیت‌های اپل‌پِی، تیم کوک از iOS به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم بازی در جهان یاد کرد. به‌گفته‌ی وی، تاکنون بیش از یک میلیارد بازی از فروشگاه اپ‌استور دانلود شده و بیش از نیم‌میلیارد نفر به‌صورت هفتگی به این فروشگاه مراجعه می‌کنند.

همچنین، مدیرعامل اپل پیش از معرفی قابلیت‌های جدید اپل نیوز پلاس، سرویس اپل نیوز را محبوب‌ترین گزینه‌ی موجود بین کاربران برای مطالعه‌ی اخبار و مجلات معرفی کرد.

سرویس موسیقی اپل نیز در سال‌های گذشته، موفق شده نظر حجم گسترده‌ای از کاربران را جذب کند. این سرویس اکنون ۳۶۰ میلیون کاربر فعال دارد که درمقایسه‌با ۱۲۰ میلیون کاربر فعال سال گذشته پیشرفت چشمگیری تجربه کرده است. 

توجه ویژه‌ی اپل به این حوزه باعث شده غول دنیای فناوری در سه‌ماهه‌ی گذشته با بهبود ۱۹ درصدی، به رکورد درآمدی ۱۰.۹ میلیارد دلاری از سرویس‌های خود برسد. حال کوپرتینونشین‌ها با معرفی سرویس‌های جدیدی، از عزم راسخ خود برای افزایش درآمدزایی و گسترش پلتفرم خبر می‌دهند تا با کاهش اتکا به میزان فروش محصولات سخت‌افزاری، مانند آیفون، همچنان در صدر باارزش‌ترین شرکت‌ حوزه‌ی فناوری باقی بمانند. 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.