حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

گزارش تصویری ایتنا: بهترین بازی‌های نینتندو سوئیچ

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،
با افزایش علاقه به انجام بازی‌های ویدئویی در دوران قرنطینه تصمیم گرفتیم که ده بازی معروف کنسول محبوب نینتندو سوییچ را معرفی کنیم.
 
به گزارش تک تایمز و به نقل از  engadget، قرنطینه خانگی در پی شیوع کرونا بازار خریدوفروش مجازی کنسول‌ها و بازی‌های آن‌ها را بسیار داغ کرده است. این روزها بازی‌های کامپیوتری به یکی از سرگرمی‌های اصلی افراد عادی تبدیل شده است و دیگر مختص گیمرها حرفه‌ای نیست. در این میان کنسول نینتندو سوییچ به دلیل مزایای زیادی که دارد توانسته است خود را به‌عنوان یکی از کنسول‌های بازی اصلی مطرح بکند. به همین دلیل در ادامه فهرستی از ده بازی برتر این کنسول به شما معرفی خواهد شد.
 
Astral Chain
جهان در این بازی درخطر حمله موجوداتی قرار دارد که در بعد دیگر وجود واقع شده‌اند و شما به‌عنوان یک افسر فداکار نقش مقابله با این تهدید عظیم را بر عهده دارید.
 
Celeste
Celeste یک بازی ویدئویی در سبک سکویی است که توسط سازندگان مت تورسون و نوئل بری به‌عنوان نامدارترین بازی‌سازهای کانادایی در همکاری با استودیوی برزیلی MiniBoss ساخته شده است. شما در این بازی در نقش دختری به نام مادلین بازی می‌کنید که با گذشتن از موانع مرگ‌بار سعی دارد تا به قله یک کوه برسد.
 
Fire Emblem: Three Houses
شما در نیمی از این بازی به‌عنوان یک استاد کارآزموده ظاهر می‌شوید و به فرماندهی نیروهای خود در مناطق مختلف جنگی متنوع و لذت‌بخش می‌پردازید. همچنین در نیمه دیگر به‌عنوان استاد بهترین مدرسه در سرزمین این بازی به دانش آموزان آموزش می‌دهید و با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنید.
 
Legend of Zelda: Breath of the Wild
Breath of the Wild یک بازی اکشن و ماجراجویی است که در یک جهان باز قرار دارد و در آنجا بازیکنان وظیفه دارند ضمن کنترل لینک‌ها در منطقه پادشاهی Hyrule به اکتشاف بپردازند.
 
The Legend of Zelda: Link's Awakening
داستان این بازی در جزیره کوهولینت اتفاق می‌افتد. کشتی  لینک (شخصیت اصلی) پس نجات از یک طوفان سهمگین در این مکان لنگر می‌اندازد و پس از نجات یافتن از مرگ به کمک دختری به نام مارین، داستان آغاز می‌شود.
 
Mario Kart 8 Deluxe
شادابی و توجه به جزئیات در Mario Kart 8 Delux  ثابت می‌کند که جانشینی معتبر برای نسخه اصلی عرضه شده برای کنسول Wii U است. شخصیت‌های این بازی انیمیشنی و دوست‌داشتنی هستند و مبارزه‌های جذاب آن‌ها جذابیت بصری زیادی دارد.
 
Pokémon Sword and Shield
شما در نقش یک مربی جوان ظاهر می‌شوید که سعی دارد تا موجوداتی موسوم به پوکمون را گرفته و آموزش بدهد و برنده جنگ با مربی‌های دیگر باشد.
 
Super Mario Odyssey
Super Mario Odyssey نتوانست مانند نسخه Breath of the Wild بازی Zelda  موفق باشد و تغییرات زیادی به همراه داشته باشد. بااین‌حال ماریو در این بازی به‌روزرسانی‌های زیادی دریافت کرده است و جذابیتش به‌عنوان یک شخصیت نستالژی حفظ شده است.
 
Super Smash Bros. Ultimate
در این بازی کاراکترهای بازی‌های مشهور نینتندو و پلتفرم‌های سوم شخص دیگر سعی دارند تا با انجام نبردی طاقت‌فرسا یکدیگر را از عرصه رقابت‌ها خارج کنند. هر بازیکن نوار درصدی دارد که هنگام صدمه دیدن پر می‌شود و هر چه این نوار بیشتر پر شود، احتمال آسیب دیدن زیادتر می‌شود.
  بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.
منبع