پکپی؛ سرویس پرداختی جامع برای تمام مشاغل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بسیاری از مشاغلی که در فضای اینترنتی وجود دارند، کسب‌و‌کار اینترنتی نامیده می‌شوند. با پیشرفت روزافزون کسب‌وکارهای اینترنتی نیز هرروزه شاهد راه‌اندازی سایت‌ها یا صفحاتی در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام هستیم. این مشاغل با روش‌ها و تبلیغات گوناگون در پی معرفی محصول خود هستند و به بازار رونق می‌بخشند. همچنین باعث می‌شوند با کمترین امکانات، مانند محلی برای ایجاد کار و استخدام نیروی انسانی و سرمایه‌گذاری‌های کلان، به درآمد درخورتوجهی دست پیدا کنید. حال هرچه درباره‌ی محصولتان اطلاعات و دانش بیشتری داشته باشید، مطمئنا موفق‌تر خواهید بود. داشتن چنین مشاغلی محاسن بسیاری دارد که ازجمله‌ی آن‌ها عبارت‌اند از:

  • رئیس خودتان هستید.
  • زمانتان ازآنِ خودتان است.
  • هم‌زمان می‌توانید به کارهای دیگرتان نیز رسیدگی کنید.

فارغ از تمام این محاسن، آنچه ذهن اغلب شاغلان حوزه‌های آنلاین را درگیر می‌کند، نحوه‌ی نقل‌وانتقال آنلاین پول و دسترسی به صفحه‌ی پرداخت اختصاصی رایگان است؛ زیرا همان‌طورکه می‌دانید، بخش بزرگی از واریز و پرداخت وجه در کسب‌و‌کارهای اینترنتی آنلاین انجام می‌شود. پرداخت آنلاین وجه نیز مشکلات خاص خود را دارد و اگر پرداخت‌های خود را با آگاهی کامل انجام ندهید، ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری به شما وارد کند.

اگر شما نیز جزو صاحبان مشاغل اینترنتی هستید، حتما می‌دانید چگونه می‌توان مشکل بزرگ نقل‌وانتقال پول را حل کرد. بله، با سرویس‌های پرداخت پکپی و با اتکا به درگاه پرداخت اینترنتی ایمن آن، به‌راحتی می‌توانید کارهای مالی‌تان را سروسامان ببخشید.

انتقال وجوه خود را به پکپی بسپارید

درگاه پرداخت اینترنتی پکپی به شما این امکان را می‌دهد تا با آسودگی خیال و به‌راحتی پرداخت‌های خود را انجام دهید؛ زیرا این سرویس بدون نیاز به اینترنت بانک و نصب برنامه، تنها با دراختیارداشتن رمز دوم، امکان مدیریت هم‌زمان واریزی‌های چند حساب بانکی با یک پنل واحد را آسان خواهد کرد و به فاکتور آنلاین مجهز است. همچنین، سرعت فعال‌سازی این سرویس بسیار سریع است و تنها پس از ۲۴ ساعت برای انجام امورات مالی فعال خواهد شد. این سرویس هم برای کسب‌وکارهای خُرد و هم برای مشاغل بزرگ اینترنتی کارایی بسیاری دارد. سرویس پکپی با کسب مجوزهای لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی راه را برای شما هموار کرده است. شما می‌توانید برای مطالعه و مطمئن‌شدن از این مجوزها به وب‌سایت پکپی سر بزنید و با خیالی راحت کارهای مالی خود را ازطریق این درگاه اینترنتی انجام دهید.

پکپی محدودیت سقف پرداخت ندارد

مطمئنا برای شما نیز مهم است که بدانید سرویس پرداخت آنلاین پکپی محدودیت سقف انتقال سه‌میلیون تومانی را ندارد. با وجود سقف پرداخت، مجبور می‌شوید با صرف هزینه و زمان بیشتر امور مالی خود را انجام دهید. پس می‌توانید تصور کنید این فرایند طولانی چطور می‌تواند کسب‌وکارهای مالی را دچار زیان و صاحبان آن را درگیر مسائل گوناگون و زمان‌بر کند. باوجوداین، دیگر جای نگرانی نیست؛ زیرا با سرویس پکپی این مشکل را حل کردیم. بدین‌ترتیب، بعد از ساخت صفحه‌ی شخصی خود در این سرویس، می‌توانید در طول روز به افراد مدنظر تا سقف ۵۰ میلیون تومان وجه انتقال دهید؛ بنابراین دیگر با سقف پرداخت سه‌میلیونی در طول روز مواجه نیستید.

پکپی

پکپی؛ سرویسی مطمئن برای مدیران کانال‌های فروش

اگر از مدیران یا گردانندگان کانال‌های فروش اینترنتی مانند تلگرام یا اینستاگرام باشید، مطمئنا با مشکلات جابه‌جایی وجه خریداران خود کاملا آشنا هستید؛ مخصوصا اگر مبلغ پرداختی مشتریان برای انجام عملیات کارت‌به‌کارت بیشتر از سقف تعیین‌شده‌ی معمول، یعنی سه‌میلیون تومان باشد. چاره‌ی کار چیست؟ شما با استفاده از درگاه پرداخت پکپی و معرفی آن به خریداران خود، می‌توانید به‌راحتی مراحل پرداخت خود و مشتریانتان را تسهیل کنید. این کار هم برای مشتریان و هم خودتان می‌تواند بسیار مفید است؛ زیرا می‌توانید با خیالی راحت از زمان باقی‌مانده‌ی خود برای تبلیغ بیشتر محصولاتتان بهره‌مند شوید و خریدارانتان نیز خرید راحت و موفقیت‌آمیزی تجربه کنند.

همچنین، سرویس پرداخت پکپی امکان مدیریت واریزی‌های شما را نیز فراهم کرده است؛ بدین‌شکل که بعد از ایجاد صفحه‌ی پرداخت شخصی در این وب‌سایت، دیگر از بررسی مرتب حساب بانکی و میزان واریزی‌های خود راحت خواهید شد. شما با استفاده از این سرویس پرداخت، نام و نشانی و توضیحات تکمیلی پرداخت‌کننده در هر خرید را نیز مشاهده می‌کنید و می‌توانید بعد از طی فرایند پرداخت، رسید سیستمی به آنان ارائه دهید.

پکپی؛ سرویس پرداختی برای همه افراد

همه می‌توانند از صفحه‌ی پرداخت آنلاین پکپی استفاده کنند؛ از صاحبان مشاغل فروشگاهی و کسب‌وکارهای آنلاین گرفته تا استفاده‌های شخصی و خانوادگی. به‌طورمثال، برای پرداخت‌هایی همچون وام‌های قرض‌الحسنه‌ی خانگی یا حتی دریافت شارژ ساختمان نیز می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. با استفاده از پکپی دیگر نیازی نیست هرماه مراحل زمان‌بری مانند نوشتن میزان مبلغ پرداختی هر واحد و اطلاع‌رسانی آن و اعلام شماره‌کارت خود را طی کنید. همچنین، تمام همسایگان شما و افراد تازه‌وارد به ساختمان به‌دنبال شما برای گرفتن شماره‌کارتتان نخواهند بود؛ بلکه به‌راحتی با ارسال یک لینک پرداخت برای همسایگان خود، می‌توانید تمام وجوه واریزی ساختمانتان را کنترل و به‌موقع قبوض آن را پرداخت کنید.

فرض کنید روز تولد یکی از دوستانتان فرارسیده و می‌خواهید با تهیه‌ی کیک و کادو دسته‌جمعی این روز را جشن بگیرید. حالا زمان اتمام جشن را تصور کنید؛ زیرا همه ما اغلب در انتهای این نوع جشن‌ها با چنین صحنه‌ای مواجه شده‌ایم؛ صحنه‌ای که همه در آن به‌دنبال شماره‌کارت فردی می‌گردند که تمام هزینه‌ها را متقبل شده است. بااین‌حال، با داشتن صفحه‌ی پرداخت پکپی دیگر به این کارها نیازی نیست؛ زیرا تمام دوستانتان با دریافت یک لینک اینترنتی پرداخت، به‌راحتی می‌توانند میزان مبلغ مدنظر را پرداخت کنند.

درپایان، باید به این نکته اشاره کنیم این سرویس فقط برای کسب‌وکارهای اینترنتی نیست و برای استفاده‌ی فروشندگان حضوری و اصناف و کسبه نیز بسیار مفید است. این امکان با استفاده از کد پرداز (QR code) برای مشاغل نام‌برده اجرایی است.

جمع‌بندی

  • با صفحه‌ی پرداخت اختصاصی پکپی، تنها با یک لینک می‌توانید کار انتقال وجه خود را به‌سادگی انجام دهید.
  • خدمات این سرویس در کمتر از ۲۴ ساعت برایتان فعال خواهد شد.
  • امکان مدیریت هم‌زمان واریزی‌های چند حساب بانکی، تنها از روی یک پنل امکان‌پذیر خواهد بود.
  • پکپی سرویسی امن و مطمئنی برای کاربران خود ایجاد کرده است.
  • برای استفاده از پکپی به گرفتن مجوز الکترونیکی نیازی نیست.
  • پکپی امکان دسترسی آسان و مدیریت اطلاعات مشتریان و پرداخت‌کنندگان را آسان کرده و حتی امکان صدور فاکتور آنلاین و ارائه‌ی رسید را به شما می‌دهد.
  • با استفاده از پکپی دیگر نگران سقف پرداخت سه‌میلیون تومان نخواهید بود؛ بلکه می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان تراکنش مالی داشته باشید.
  • ساخت صفحه‌ی شخصی پرداخت پکپی رایگان و استفاده از آن بسیار آسان است.
  • پکپی با پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته در هفت روز هفته در هر مرحله‌ای، شما را راهنمایی خواهد کرد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع