مشخصات و طراحی تبلت هواوی میت پد لو رفت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

ما دیروز شاهد رندر مطبوعاتی هواوی میت پد T بودیم (تصویر فوق) که طراحی آن را نشان می‌داد. اما حالا مشخص شده است که این دستگاه تنها تبلتی نخواهد بود که هواوی به زودی از آن رونمایی خواهد کرد. یک منبع، امروز تصویر بنری در یک فروشگاه چینی را منتشر کرده که تبلت هواوی میت پد را نشان می‌دهد. این تصویر، طراحی میت پد و برخی از مشخصات آن را فاش می‌کند. این تبلت دارای نمایشگر بدون ناچ با رزولوشن ۲K خواهد بود که براساس شایعات سایزی برابر ۱۰.۴ اینچ دارد.

در پشت دستگاه علاوه بر یک فلاش LED، یک دوربین اصلی وجود دارد که طبق شایعات احتمالا ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. هرچند تصویر لو رفته ناواضح است، اما گفته می‌شود که میت پد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی دیگر نیز در جلو برای سلفی‌ها و تماس‌های ویدئویی خواهد داشت.

هواوی میت پد همچنین یک پورت USB-C در پایین دارد، از قلم استایلوس M-Pen پشتیبانی خواهد کرد و حداقل دارای دو گزینه رنگ سفید و خاکستری خواهد بود.

پوستر فوق نشان می‌دهد که میت پد مجهز به چیپست کایرین ۸۱۰ است و کاربرد آن بیشتر برای مصارف آموزشی خواهد بود.

هواوی هنوز درباره میت پد صحبتی نکرده، اما ما براساس شایعات می‌دانیم که این تبلت رابط کاربری EMUI 10.1 لایت را اجرا خواهد کرد و انرژی خود را از یک باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد گرفت.

میت پد دارای نسخه‌های  LTE و وای‌فای خواهد بود که نسخه وای‌فای با ترکیب‌های حافظه ۴/۶۴ و ۶/۱۲۸ گیگابایت و نسخه LTE با ترکیب‌های ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایت عرضه خواهند شد.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع