روشهای جدید کسب درآمد دلاری در ایران

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

امروزه بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد دلاری هستند، افراد می دانند اگر مهارت و تخصص در زمینه های علمی و صنعتی دارند و به زبان دیگری تسلط دارند؛ می توانند به راحتی درآمد دلاری کسب کنند. درآمد دلاری یکی از اصلی ترین روش کسب درآمد اینترنتی از سایت های خارجی است. در ادامه این مقاله به روشهای جدید کسب درآمد دلاری در ایران می پردازیم با تک تایمز همراه باشید.

بسیاری از افراد با توجه به وضع تحریم ها نسبت به ایران فکر می کنند نمی توانند از طریق اینترنت درآمد دلاری کسب کنند. اما اگر شما هم قصد دارید از طریق اینترنت، درآمد دلاری داشته باشید؛ این موضوع برای شما هم مبهم باشد. در ادامه به شما خواهیم گفت که درآمد دلاری در ایران کاری سخت و غیر ممکن نیست.

بیشتر بخوانید؛ روش های کسب در آمد در منزل از طریق اینترنت

چرا بسیاری از افراد تمایل به کسب درآمد دلاری دارند؟

این سوالی است که برای خیلی ها ممکن است پیش آید که چرا امروزه اینقدر مردم تمایل به کسب درآمد دلاری دارند؟

باید گفت جواب این سوال بسیار واضح و ساده است؛ زیرا در حال حاضر قیمت دلار نسبت به پول ما تقریبا 14 برابر است. این بدان معناست که شما با کسب درآمد یک دلار چیزی معادل 14 هزار تومان سود به دست آورده اید. این یک فرصت طلایی برای بسیاری از افراد است که می توانند از طریق اینترنت درآمد دلاری کسب کنند؛ زیرا دلار در طول زمان رو به افزایش است.

در حال حاضر ما شاهد بسیاری از میلیاردرهای زیر 30 سال هستیم؛ زیرا فضای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) برگ برندهٔ کسانی است که قادرند با شناسایی نیازهای مخاطبان حقیقی و حقوقی (شرکت‌ها و سازمان‌ها)، فرصت‌آفرینی کنند و ارزش افزوده ایجاد کنند که مصداق آن، کارآفرینی دیجیتالی (Digital Entrepreneurship) است که غوغایی در اقتصاد قرن بیست و یکم به راه انداخته اند.

پس در نتیجه بهتر است هر چه زودتر به فکر درآمد دلاری از اینترنت باشیم، درآمد به دلار کسب کنیم اما به تومان در کشورمان خرج کنیم؛ به نظر شما این منبع درآمد فوق العاده نیست؟!

تا به امروز کاربران زیادی توانستند از طریق سایت های خارجی درآمدهای دلاری کسب کنند و سودهای زیادی از این راه به دست آورند.

از چه راه هایی می توان از اینترنت درآمد دلاری کسب کرد؟

می توان گفت رسیدیم به مهم ترین و اصلی ترین بخش، برای کسب درآمد دلاری در ایران چه راهکارهایی در نظر داریم. همان طور که شاید بدانید راه و روش های زیادی در ایران برای کسب درآمد دلاری وجود دارد؛ اما ما در اینجا مهم ترین و بهترین راه ها را برای شما خواهیم گفت.

سایت های زیادی هستند که شما می توانید از طریق آن ها درآمد کسب کنید. اما ممکن است در بعضی از آن ها موفق نشوید و با شکست مواجه شوید از جمله گوگل ادسنس که در ایران جواب نمی دهد و افراد خیلی کمی هستند که در این راه به درآمد رسیده اند. پس همراه ما باشید تا شما را با بهترین روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران آشنا کنم.

1- کسب درآمد دلاری از طریق فروش آموزش

یکی از روش های کسب درآمد دلاری در ایران از طریق فروش آموزش های فارسی به فارسی زبانان مقیم در کشورهای خارجی است. پس اگر قصد کسب درآمد دلاری دارید شما می توانید از طریق تولید دوره های آموزشی، دوره های خود را در سراسر دنیا به فروش برسانید.

شما می توانید دوره های آموزشی خود را در بسیاری از وب سایت های خارجی که این امکان را به شما می دهند، قرار دهید و در سراسر جهان به فروش برسانید. بهتر است بدانید یکی از بهترین و معتبرترین این سایت ها برای گذاشتن دور های آموزشی ،سایت یودمی (udemy ) و لیندا ( linda ) می باشد.

افراد زیادی در ایران هستند مهارت و تخصص شان را به دوره‌های آموزشی تبدیل می‌کنند و درون این سایت قرار می دهند و به راحتی می فروشند. پس اگر شما هم در هر حوزه ای مهارتی دارید بهتر است آن را تبدیل به فایل های صوتی و تصویری کنید و درون این سایت ها قرار دهید و درآمدهای دلاری زیادی را کسب کنید. شک نکنید که ایرانی های خارج از ایران از کارهای شما استقبال خواهند کرد.

اگر به زبان انگلیسی تسلط دارید  که چه بهتر، می توانید دوره های آموزشی به زبان انگلیسی طراحی کنید و در سایت های معتبر دنیا برای فروش قرار بدهید. مسلما اگر دوره‌هایی به زبان های بین المللی بسازید بیشتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

2-کسب درآمد  دلاری از طریق سیستم همکاری در فروش

در حال حاضر یکی از محبوب ترین روش های کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت به راه انداختن سیستم همکاری در فروش است. سیستم همکاری در فروش یکی دیگر از مدل های کسب درآمد دلاری است و از این طریق افراد زیادی تنوانستند درآمدهای زیادی را کسب کنند.

سوالی که پیش می آید، به چه طریق می توان در این راه درآمد کسب کرد؟

شما از این طریق می توانید محصولات و کالاهای دیگران را بفروشید و به ازای هر فروش محصول و کالا پورسانت دریافت کنید. شما می توانید در وب سایت های همچون دیجی کالا، علی بابا، آمازون و … که سیستم همکاری در فروش دارند محصولات زیادی را برای فروش قرار دهید. برای اینکه بتوانید از طریق سیستم همکاری در فروش درآمد دلاری داشته باشید باید یک وبسایت خارجی راه اندازی کنید و مخاطبان و کاربران زیادی را جذب کنید.

3-کسب درآمد دلاری از طریق باینری آپشن

یکی دیگر از بهترین و پردرآمدترین روش های کسب درآمد دلاری از طریق اینترنت، کسب درآمد از سیستم های طریق باینری آپشن است. حال بهتر است بدانید که باینری آپشن یک بازار جدید مالی است و در عصر جدید یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت محسوب می شود.

کار کردن با باینری آپشن بسیار ساده و راحت است؛ به طور کلی می توان گفت، سیستم های باینری آپشن دقیقاً مشابه بورس است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به بازار بورس و سهام علاقه دارید و قصد دارید درآمد دلاری داشته باشید، این روش کاملا برای شما و حوزه ی کاریتان مناسب است.

وب سایت های زیادی مثل الیمپ ترید، آلپاری و…هستند که می توانید با عضویت در آنها وارد معاملات باینری آپشن شوید و کسب درآمد دلاری تان را آغاز کنید. این روش معتبر ترین و ساده ترین روش برای کسب درآمد دلاری است، کسب درآمد دلاری از باینری آپشن بر مبنای دو گزینه خرید و فروش است.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم بهترین و اصولی ترین روش های کسب درآمد دلاری از اینترنت در ایران را به شما معرفی کنیم. اگر تمایل دارید که درآمد دلاری داشته باشید بهتر همه ی روش های گفته شده را مطالعه کنید، زیرا در این مطلب روش های کاملا واقعی را بیان کردیم که شما بتوانید به سود های زیادی برسید.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع