iFixit به میزان راحتی تعمیر هواوی میت ایکس اس نمره ۲ از ۱۰ را داد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

به‌نظر می‌رسد ترند گوشی‌های هوشمند در حال تغییر است و به‌زودی شاهد انبوهی از محصولات با نمایشگرهای منعطف و تاشو خواهیم بود. یکی از تلفن‌های هوشمند با مشخصات ذکرشده نیز گوشی هواوی میت ایکس اس است که تقریبا در بازه زمانی مشابه با گلکسی فولد سامسونگ و نمایشگر تاشو عرضه شد.

درحالی‌که محصولاتی مانند هواوی میت ایکس و میت ایکس اس، گلکسی فولد سامسونگ و موتورولا RAZR نمایشگر تاشو و طراحی جذابی دارند، به‌نظر می‌رسد تعمیر آن‌ها از گوشی‌های هوشمند معمولی دشوارتر است. این موضوع را iFixit نیز تأیید می‌کند.

در ادامه بخوانید:

iFixit، رسانه‌ی فعال درزمینه‌ی تولید محتوای ویدئویی درباره‌ی گجت‌های حمل‌شدنی، ویدئویی جدید از قطعه‌گشایی هواوی میت ایکس اس تولید کرده که نشان می‌دهد چقدر تعمیر محصول جدید هواوی دشوار است. هواوی میت ایکس اس طراحی زیبا و سخت‌افزاری توانمند و ویژگی‌های به‌روزی دارد؛ ولی درصورت خراب‌شدن، به کابوس تعمیرکاران دچار خواهد شد.

گوشی هوشمند ۲،۴۰۰ دلاری هواوی که مبتنی‌بر رابط کاربری EMUI 10 است، توانسته از iFixit امتیاز ۲ را از ۱۰ کسب کند. این موضوع به‌معنی دشواری تعمیر میت ایکس اس است و در ویدئو iFixit نیز به‌وضوح می‌توان آن را مشاهده کرد.

برای اتصال قطعات درون گوشی هوشمند هواوی میت ایکس اس از چسب‌های قوی استفاده شده است که سختی قطعه‌گشایی آن را چندبرابر می‌کند. همچنین، طراحی قطعات داخل دستگاه و نحوه‌ی اتصال آن‌ها به یکدیگر باعث می‌شود اگر تعمیرکار در قطعه‌گشایی دقت نکند، ممکن است به قطعات آسیب بزند. درادامه می‌توانید ویدئو قطعه‌گشایی از جدیدترین محصول هواوی، میت ایکس اس را مشاهده کنید.

دانلود از سایت آپارات

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع