وان‌پلاس رسماً از هدفون Bullets Wireless Z رونمایی کرد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

شرکت وان‌پلاس روز گذشته علاوه بر معرفی گوشی‌های وان‌پلاس ۸ و ۸ پرو از هدفون بی‌سیم Bullets Wireless Z نیز رونمایی کرد. این دستگاه‌ها جدیدترین مدل سری هدفون‌های Bullets وان‌پلاس هستند که ماه می ۲۰۱۹ میلادی شاهد یکی از مدل‌های به‌روز شده آن تحت عنوان Bullets Wireless 2 نیز بودیم. هدفون Bullets Wireless Z وان‌پلاس ۴۹٫۹۵ دلار قیمت دارد و بر اساس اطلاعات مندرج در صفحه محصول این هدفون در فروشگاه وان‌پلاس، «به‌زودی» عرضه خواهند شد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی وان‌پلاس، درست همانند Bullets Wireless 2، هدفون Bullets Wireless Z برای پخش موسیقی تا ۱۰ ساعت، تنها به ۱۰ دقیقه شارژ نیاز دارد. علاوه بر این، با یک بار شارژ کامل می‌توان تا ۲۰ ساعت از آن استفاده کرد که ۶ ساعت بیشتر از عمر باتری Bullets Wireless 2 یعنی ۱۴ ساعت است. درست مشابه دو نسل قبل این هدفون، Bullets Wireless Z نیز با استفاده از پورت USB-C شارژ می‌شود.

هدفون Bullets Wireless Z در قالب چهار رنگ عرضه خواهد شد: مشکی، آبی، سبز نعنایی و سفید.

از سوی دیگر، هدفون‌های Bullets Wireless Z به استاندارد IP55 مجهز هستند به این معنا که این هدفون در برابر باران ملایم مقاوم است؛ با این حال، برای استفاده از این هدفون در زمانیکه باران شدیدتری می‌بارد، به مشکل بر خواهید خورد. مانند Bullets Wireless و Bullets Wireless 2، هدفون Bullets Wireless Z نیز در هر دو گوشی خود، یک آهنربا دارد که می‌تواند دو گوشی را به یکدیگر متصل کرده و همانند یک گردنبند عمل کند.

هدفون‌های Bullets Wireless Z می‌توانند خیلی سریع با گوشی‌های وان‌پلاس جفت شوند؛ همان روشی که اپل برای هدفون‌های ساخت خود پیاده کرده است. همچنین باید گفت که هدفون‌های Bullets Wireless Z از بلوتوث ۵٫۰ نیز پشتیبانی می‌کنند.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع