مدیر تجاری اسنپ: سیستم قیمت گذاری اسنپ بر پایه ۴ پارامتر است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز –  روز گذشته مهدی نایبی مدیر عامل الوپیک در خلال توییتی نسبت به سیاست‌های اسنپ معترض بود. امروز اما فرید شهابی، مدیر تجاری اسنپ در گفتگو با تک تایمز در رابطه با مدل قیمت گذاری اسنپ شفاف سازی کرد.

روز گذشته مدیر عامل الو پیک در توییتی نوشت:« در حالیکه تمام جامعه تحت فشار اقتصادی وحشتناک هستند و همه سعی می‌کنند با هر شرایطی از این دوران عبور کنند، اسنپ باز هم از سیاست های غیر عادلانه خود دست بر نمی‌دارد و می‌خواهد با شکستن قیمت‌ها فشار وحشتناکی به رقبایشان بیاورند.
اما تلخ ترین قسمت ماجرا این است که قربانی این انحصارگری اسنپ یکی از ضعیف‌ترین قشرهای جامعه یعنی پیک موتوری‌ها هستند. واقعا باعث تاسف است»

امروز اما مدیر تجاری اسنپ طی گفتگو با خبرنگار تک تایمز در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قیمت گذاری اسنپ بر چه مبنایی است گفت:« سیستم‌ قیمت‌گذاری در اسنپ پویاست و هر سفر تابع ۴ فاکتور «قیمت پایه»، «مسافت سفر»، «مدت زمان سفر» و «نسبت عرضه و تقاضا» است. به عبارت دیگر مکانیسم قیمت‌گذاری در اسنپ همواره بر اساس این فاکتورها محاسبه می‌شود و هیچ‌گاه به صورت دستی افزایش یا کاهش ندارد. در عین حال، برای حفظ توامان حقوق ارائه‌دهنده و مصرف‌کننده خدمات (راننده و مشتری)، این مکانیسم را به گونه‌ای طراحی کرده‌ایم که نسبت عرضه و تقاضا از یک حدی بیشتر و یا کمتر بر قیمت‌ها تاثیر نگذارد. در نهایت این کار باعث می‌شود که قیمت‌ها یک بیشینه و کمینه داشته باشد.«

شهابی ادامه می‌دهد:« که اسنپ سرویس کارباکس را راه اندازی کرد تا بتواند نقش به‌سزایی در اجرای طرح «فاصله گذاری اجتماعی» داشته باشد. این سرویس همچنین تاثیر چشمگیری بر بهبود درآمدزایی رانندگان خودرو دارد و آنها می‌توانند علاوه بر درخواست سفر از سوی مسافران، درخواست‌های ارسال بسته را هم دریافت کنند. »

مدیر تجاری اسنپ تاکید می‌کند:« با این شیوه، راننده‌ها می‌توانند درخواست‌های بیشتری در طول روز داشته باشند و بنابراین در این وضعیت اقتصادی به بهبود درآمدشان کمک می‌شود. همچنین با توجه به افزایش درخواست‌های جابه‌جایی بسته، رانندگان سرویس خودرو به سایر سرویس‌های این سامانه در جابه‌جایی بسته کمک می‌کنند و در نتیجه سرعت قبول درخواست‌ها بیشتر می‌شود و هیچ بسته‌ای روی زمین نمی‌ماند.»

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع