ساعت شیائومی هایلو‌ با قیمت بسیار پایین و ویژگی های جذاب روانه بازار شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در این مطلب به معرفی ساعت شیائومی هایلو‌ که تعدادی از عکس های آن به تازگی منتشر شده است و قیمتی معادل تنها 14 دلار دارد، می پردازیم.

ساعت های سری شیائومی می بند پرفروش ترین ساعت های هوشمند جهان محسوب می شوند. گران نبودن و ویژگی های مناسب برای ورزش، موجب محبوبیت این ساعت ها شده است. با این حال ممکن است همه شکل این ساعت ها را دوست نداشته باشند. ساعت شیائومی هایلو‌ می تواند گزینه مناسب تری برای کسانی باشد که صفحه نمایش های بزرگ تر را ترجیح می دهند.

ساعت شیائومی هایلو دارای ویژگی های ورزشی مناسبی است که معمولا در همه ساعت های هوشمند وجود دارد. نکته جالب این است که این ساعت حتی از می بند 4 نیز ارزان تر است.

طراحی ظاهری

همه چیز این ساعت به گونه ای طراحی شده که شبیه به یک‌ ساعت هوشمند بسیار زیبا باشد. این ساعت دارای صفحه نمایش 1.3 اینچی با رزولوشن 240 در 240، بدنه پلاستیکی ABS که نسبت به قیمت آن زیبا به نظر می رسد و بند TPU نرم و انعطاف پذیر است. بدنه این ساعت ظاهری متالیک دارد اما فلزی نیست. در سمت راست این ساعت نیز یک دکمه هوم وجود دارد و پین های شارژ نیز زیر این ساعت هستند. یکی دیگر از جالب ترین ویژگی های این ساعت شارژر آهنربایی آن است که به نسبت قیمت این ساعت کیفیت بسیار خوبی دارد.

ویژگی های فنی

صفحه نمایش ساعت شیائومی هایلو‌ LCD است که موجب می شود این ساعت برخی ویژگی ها مانند همیشه روشن بودن صفحه که مخصوص صفحه نمایش های OLED است، نداشته باشد. بنابراین برای دیدن صفحه ساعت باید دکمه هوم را فشار دهید یا مچ خود را تکان دهید که باید تنظیمات آن را فعال کنید. روشن نبودن دائمی صفحه نمایش عمر باتری این ساعت را بیشتر می کند. باتری این ساعت 240 میلی آمپری بوده که طبق ادعای شیائومی می تواند 14 روز شارژ نگه دارد.

سایر ویژگی ها

ساعت شیائومی هایلو دارای 9 مود ورزشی است که شامل راه رفتن، دویدن، کوهنوردی، دوچرخه سواری، تردمیل، ورزش های هوازی و یوگا می شود. همچنین می توانید با استفاده از این ساعت مدیریت بهتری برای برنامه خواب خود داشته باشید. با اینکه نمی توان برنامه ای روی این ساعت نصب کرد، با این حال این ساعت خود دارای ویژگی هایی مانند آلارم، نوتیفیکشن های هوشمند برای تماس و اطلاعات و یادآوری های مختلف است. شما همچنین می توانید این ساعت را با استفاده از اپ مخصوص و با استفاده از بلوتوث به گوشی هوشمند خود متصل کنید.


قیمت این ساعت تنها 14 دلار است که با توجه به ویژگی های آن بسیار ارزان است. لازم به ذکر است که این ساعت اکنون تنها نسخه چینی دارد و با زبان انگلیسی موجود نیست. در حال حاضر می توانید این ساعت را با قیمتی حدود 25 دلار از طریق خرده فروش های اینترنتی خریداری کنید.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع