خانه نشینی پست‌های اینستاگرام با موضوع سلامت روان را افزایش داده است

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – سرگرم شدن در این ایام کرونایی سخت شده است. از طرفی روزانه خبرهایی از لزوم حفظ سلامت روان در ایام قرنطینه به گوش می‌رسد. موضوعی که در شبکه های اجتماعی بیشتر دیده می‌شود.

روز گذشته (۱۵ آوریل)، تصویری از یک کوالای آویزان شده از شاخه درخت در یک صفحه اینستاگرامی منتشر شده که در زیر آن نوشته شده بود hang in there (در آنجا آویزان است)!

به طرز عجیبی این پست در مدن زمان بسیار کوتاهی در بین کاربران دست به دست شد کامنت ها و بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرد.

سلامت رواناکانت صفحه thehappyslothclub@ که این پست در آن منتشر شده بیش از ۱۶۶هزار فالور و دنبال‌کننده دارد. صاحب این اکانت مدت‌ها در این صفحه زندگی خود را با دیگران مقایسه می‌کرد اما از اواخر سال ۲۰۱۸ اقدام به پخش پیام های مثبت در شبکه های اجتماعی کرده است.

پست های این حساب همیشه به موضوع سلامت روان توجه داشته است اما در هفته های اخیر با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، محبوبیتش بیشتر شده است. اکثر پست های این صفحه که بیشتر به موضوع در خانه ماندن تاکید دارد، به اصطلاح در میان کاربران وایرال شده و بیش از ۱۵هزار نفر جدیدا آن را فالو کرده‌اند.

صاحب این حساب کاربری می‌گوید: «بیشتر افراد در خانه هستند و در شبکه های اجتماعی به دنبال اخبار و سرگرمی می‌گردند تا خود را سرگرم کنند.»

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع