بهترین هدفون های بی سیم سال 2020 کدامند؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – در این مطلب به معرفی تعدادی از بهترین هدفون های بی سیم سال 2020 می پردازیم که ویژگی هایی باورنکردنی دارند. همراه ما باشید.

امروزه پیشگامان تولید تلفن های همراه رفته رفته در حال حذف جک 3.5 میلی متری صدا از دستگاه های خود هستند و این دلیلی برای رغبت بیشتر مخاطبین به هدفون های بی سیم است. با معرفی بهترین هدفون های بی سیم سال 2020 با ویژگی های باورنکردنی با ما همراه باشید.

MOMENTUM True Wireless 2 به دلیل سابقه درخشان شرکت سازنده خود که همواره صدا را در اولویت خود قرار داده است، توقعات را برآورده خواهد کرد. هم اکنون پیش فروش این هدفون با قیمت 300 دلار آغاز شده است. در حالی که قیمت این هدفون کمی بالاست اما کارایی تقویت شده و بالای این هدفون نسبت به مدل های اولیه قابل توجه است.

این هدفون با اندازه ای کوچک اما طراحی جدید برای راحتی بیشتر و همچنین قابلیت حذف نویز، حریف قدرتمندی در برابر AirPod Pro شرکت اپل است. این مدل دارای باتری بهتر با طول عمر 7 ساعت عرضه خواهد شد که نسبت به نسخه اولیه که تنها 4 ساعت دوام داشت برتری خواهد داشت.

علاوه بر این ها، MOMENTUM True Wireless 2 از بلوتوث نسخه 5.1 بهره مند خواهد بود. همچنین با کسب رتبه IPX4، در برابر قطرات آب مقاوم است. این هدفون در تاریخ 14 آپریل عرضه خواهد شد.

این هدفون با قیمت 249 دلار عرضه می شود و این خود باعث بالا رفتن توقعات می شود. با این حال این هدفون در کنار صدایی بسیار با کیفیت، دارای طراحی شگفت انگیز و راحت، بیس تقویت شده، قابلیت حذف نویز و کیفیت خارق العاده صدا هنگام تماس های تلفنی است. همانند نسخه معمولی، نسخه Pro این هدفون نیز به محض خارج شدن از کیس به آیفون یا اپل واچ شما متصل خواهد شد.

بهترین هدفون های بی سیماین هدفون با قیمت 129 دلار و عرضه شده در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی یکی از بهترین انتخاب های مخاطبین هدفون های وایرلس است. این هدفون طراحی open-fit داشته و از کنترل های لمسی بهره مند است. وزن کم، بسته بندی کوچک و همچنین سری هایی با سایزهای مختلف برای راحتی بیشتر از ویژگی های این هدفون است. جنس رنگ این هدفون مات بوده و دارای کیس شارژ به عنوان شارژر وایرلس است. پورت شارژ کیس این هدفون نیز از نوع USB-C بوده که قابلیت شارژ کیس و هدفون به طور همزمان را داراست.

این هدفون با کیفیت با قیمت 104 دلار به بازار عرضه شده و فروش بسیار بالایی داشته است. در کنار قیمت خوب، این هدفون با کیفیت صدای با رزولیشن بالا و به دلیل پشتیبانی از LHDC Bluetooth decoding که خود باعث افزایش انتقال داده شده و کیفیت صدا را بالا می برد، از برترین هدفون های بی سیم موجود در بازار است. همچنین این هدفون از تکنولوژی کاهش نویز هنگام تماس به خصوص در محیط های شلوغ بهره مند است.

بهترین هدفون های بی سیماین هدفون به دلیل دارا بودن تراشه Realtek 8763VXP Bluetooth 5.0 یکی از سریع ترین و پایدار ترین هدفون های بی سیم موجود در بازار معرفی شده است. همچنین این تراشه قابلیت حذف نویز و افزایش کیفیت صدا را فراهم می کند.

در کنار این ویژگی ها، Haylou T15 از باتری 2200 میلی آمپری استفاده می کند که حتی قابلیت شارژ تلفن های همراه را نیز دارد. قابلیت اتصال هر یک از هدفون ها به دو دستگاه مختلف از ویژگی های منحصر به فرد این هدفون است. این هدفون دارای رتبه IPX5 در بخش ضد اب بودن است و با طراحی مطمئن خود، نگرانی صدمه دیدن هدفون هنگاه ورزش کردن را از بین می برد. این هدفون با قیمت 66.99 دلار به مخاطبین عرضه می شود.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع