نخستین تصویر رسمی از گوشی ویوو iQOO Neo3 منتشر شد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی ویوو iQOO Neo3 قرار است به عنوان ارزان‌ترین گوشی هوشمندی که از تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند، در تاریخ پنج شنبه ۴ اردیبهشت ماه (۲۳ آوریل) به صورت رسمی معرفی گردد. به تازگی، فنگ یوفی (Feng Yufei)، مدیر برند شرکت ویوو، نخستین تصویر رسمی از این گوشی هوشمند را در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است. دوربین اصلی این گوشی به صورت سه‌گانه و در قالب شکلی مستطیلی خواهد بود. علاوه بر این، در بدنه پشتی دستگاه شاهد طرح‌های شیب‌های آبی‌رنگی خواهیم بود که به جذابیت گوشی می‌افزاید.

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی کند چراکه این اطلاعات از دریافت تائیدیه سازمان CCC با شماره مدل V1981A بدست آمده که به شارژ ۱۱V/4A ارتباط داشته است.

هنوز اطلاعات چندانی از قدرت سخت‌افزاری و دیگر جزئیات این گوشی هوشمند منتشر نشده اما پیش‌بینی می‌شود که از آنجایی که حسگر اثر انگشت در لبه کناری دستگاه جای گرفته است، شاهد استفاده از پنل LCD برای صفحه‌نمایش ویوو iQOO Neo3 باشیم. در حال حاضر، تائید شده که نرخ تازه‌سازی یا رفرش ریت این گوشی معادل ۱۴۴ هرتز است که نشان از این موضوع دارد که بسته به ویدئو یا بازی در حال اجرا، شاهد نرخ تازه‌سازی متغیر خواهیم بود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع