گوشی ویوو iQOO Neo3 5G نمایشگر ۱۴۴ هرتزی خواهد داشت

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

گوشی iQOO Neo3 5G یک هدف رویاپردازانه دارد: تبدیل شدن به ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵. حالا نتایج بنچمارک آنتوتو این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 3.1 منتشر شده که امتیاز بالای ۶۰۰ هزار را برای آن نشان می‌دهد.

این امتیاز گرچه بالاترین امتیاز آنتوتو نیست اما با در نظر گرفتن اینکه Neo3، مثل ردمی K30 پرو، قیمت زیر ۳۰۰۰ یوان چین (۴۲۵ دلار) را هدف‌گذاری کرده است، نتیجه فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

ردمی K30 پرو هم مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ است، اما مثل Neo3 از رفرش ریت ۱۴۴ هرتز پشتیبانی نمی‌کند. فقط گوشی نوبیا رد مجیک ۵G دارای این ویژگی است و سایر هندست‌هایی که رفرش ریت بالا دارند حداکثر تا ۱۲۰ را پشتیبانی می‌کنند. Neo3 همچنین اولین هندستی خواهد بود که از رفرش ریت تطابقی پشتیبانی خواهد کرد؛ به این معنی که خود گوشی به‌طور خودکار نرخ‌های نوسازی و تاچ سمپلینگ را براساس اپلیکیشن یا بازی اجراشده تنظیم می‌کند.

رفرش ریت نمایشگر، بلافاصله بعد از خارج شدن از بازی‌ها، به نرخ ۱۴۴ هرتز برخواهد گشت تا تضمین کند رابط کاربری آن روان اجرا می‌شود و همچنین برای کاهش مصرف باتری به ۶۰ هرتز کاهش خواهد یافت.

نمایشگر گوشی همچنین قرار است از تکنولوژی LTM کوالکام پشتیبانی کند. این تکنولوژی، قسمت‌های تاریک‌تر تصویر را برای خوب دیده شدن زیر نورهای روشن، بهبود خواهد بخشید.

iQOO Neo3 5G قرار است در روز ۴ اردیبهشت (۲۳ آوریل) رونمایی شود.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع