حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

قیمت پایه چرخ دار مک پرو 2019 اپل چقدر است؟ قیمت پایه ثابت مدل جدید مک پرو اپل

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

اپل چند روز پیش با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد علاقه‌مندان از‌این‌پس می‌توانند پایه‌ی ثابت‌ و پایه‌ی چرخدار رایانه‌ی مک پرو جدید را جداگانه ازطریق بسته‌هایی مخصوص تهیه کنند. براساس آنچه متوجه شده‌ایم، دو بسته‌ی ارائه‌شده‌ی اپل همچون خود رایانه‌ی مک پرو ۲۰۱۹ (Apple Mac Pro 2019) به‌نوبه‌ی خود گران‌قیمت هستند.

اهالی کوپرتینو به‌تازگی از نسل جدید گوشی‌های میان‌رده‌ی خود با نام آیفون SE نسل دوم پرده‌برداری کرده‌اند. این گوشی هوشمند که به‌عنوان محصولی میان‌رده سخت‌افزاری قدرتمند دارد و از دوربین تکی باکیفیت بهره می‌گیرد، با قیمت پایه‌ی ۳۹۹ دردسترس قرار می‌گیرد. اطلاعات رسمی نشان می‌دهند پایه‌ی چرخدار مک‌ پرو ۲۰۱۹ از گوشی آیفون SE 2020 نیز گران‌‌تر است.

براساس اطلاعیه‌ی رسمی اپل، پایه‌ی ثابت مک پرو جدید در قالب بسته‌ای خاص با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه می‌شود. اپل می‌گوید این پایه بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ دارد. مک پرو در حالت پیش‌فرض با چهار پایه‌ی معمولی روانه‌ی بازار می‌شود. با‌این‌حال، اگر مک پرو جدید را با پایه‌ی چرخدار تهیه کرده باشید، می‌توانید با تهیه‌ی پایه‌های ثابت فولادی کاری کنید که رایانه به‌خوبی در جای خود بایستد.

پایه چرخ دار مک پرو 2019 اپل / Apple Mac Pro 2019

پایه‌ی ثابت مک پرو ۲۰۱۹ اپل

برای نصب پایه‌ی ثابت در مک پرو به آچار آلن یک‌چهارم اینچ تا چهار میلی‌متری نیاز دارید که در بسته گنجانده شده است. البته برای نصب پایه، به ابزار اضافی دیگری نیز نیاز پیدا خواهید کرد. جایگزینی پایه‌ی ثابت مک‌ پرو با پایه‌ی چرخدار ارتفاع رایانه را تقریبا یک اینچ کاهش می‌دهد و آن را به‌ زمین نزدیک‌تر می‌کند.

اپل همچنین بسته‌ی دیگری شامل پایه‌ی چرخدار را با قیمت بیشتر می‌فروشد. این بسته که Mac Pro Wheels Kit نام دارد، با قیمت ۷۰۰ دلار، یعنی تقریبا دوبرابر قیمت آیفون SE نسل دوم، دردسترس قرار می‌گیرد. اپل می‌گوید این پایه‌ی چر‌دار بدنه‌ای از جنس فولاد ضدزنگ و چرخ‌هایی لاستیکی دارد و به‌لطف آن خواهید توانست به‌راحتی رایانه‌ی مک پرو را در جاهای مختلف جابه‌جا کنید.

پایه چرخ دار مک پرو 2019 اپل / Apple Mac Pro 2019

پایه‌ی چرخدار مک پرو ۲۰۱۹ اپل

برای نصب این پایه‌ی چرخدار نیز به آچار آلن یک‌چهارم اینچ تا چهار میلی‌متری نیاز دارید که در بسته وجود دارد؛ اما نصب کامل پایه به ابزارهای بیشتری نیاز دارد. استفاده از پایه‌ی چرخدار باعث می‌شود ارتفاع رایانه از زمین تقریبا یک اینچ افزایش پیدا کند. ناگفته نماند هنگام تهیه‌ی مک پرو، اپل تخفیفی ۳۰۰ دلاری برای خرید پایه‌ی چرخدار در نظر می‌گیرد و آن را با قیمت ۴۰۰ دلار به کاربر عرضه می‌کند.

این نخستین‌بار نیست که اپل لوازم جانبی محصولاتش را با قیمتی بسیار گران عرضه می‌کند؛ زیرا چندی پیش نیز اعلام کرده بود قصد دارد پایه‌ی نمایشگر پنج‌هزاردلاری Pro Display XDR را جداگانه با قیمت عجیب ۹۹۹ دلار دردسترس قرار دهد.

دیدگاه شما کاربران تک تایمز درباره‌ی قیمت پایه‌ی ثابت و پایه‌ی چرخدار مک پرو ۲۰۱۹ چیست؟

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری مراجعه کنید.
منبع