حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

پلی استیشن 5 سونی با روبات واکنش دهنده ارائه می شود؟

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – به استناد اخبار جدید، پلی استیشن 5 سونی ممکن است با یک روبات واکنش دهنده به احساسات بازیکن ارائه شود که روند بازی وی را بهبود می بخشد.

نمونه اولیه پلی استیشن 5 سونی حاکی از وجود ویژگی جدید و هیجان انگیزی در این کنسول بازی است. این نمونه اولیه نشان دهنده روباتی است که روند بازی را دنبال می کند و به وضعیت احساسی وی واکنش نشان می دهد. این ویژگی تاکنون برای بسیاری از کاربران عجیب بوده است.

پلی استیشن 5 سونی آخرین نسل از کنسول های بازی این کمپانی است. گفته شده این دستگاه دارای بهبودهای عملکردی نسبت به نسل های پیشین خود است. با این حال، در حال حاضر بسیاری از ویژگی های این کنسول کماکان ناشناخته است.

سونی اخیرا از سنسور دوگانه دسته پلی استیشن 5 رونمایی کرده است، اما جزئیات این سنسور نیز هنوز مشخص نیست. با این همه، آن چه توجه های بسیاری را به خود جلب کرده است روبات واکنش دهنده این دستگاه است. این روبات با تماشای روند بازی به احساسات بازی کننده واکنش نشان می دهد.

سونی علت توسعه این تکنولوژی را چنین عنوان کرده که تحقیقات نشان می دهد یک فرد زمانی که توسط فرد دیگری تماشا شود، احساسات بیشتری حین بازی کردن بروز می دهد و بهتر بازی می کند. همچنین زمانی که این روبات همراه با بازی کننده برای مثال شاد یا غمگین شود، فرد حس بهتری حین بازی کردن پیدا می کند.

با این همه، متاسفانه هنوز مشخص نیست که توسعه این تکنولوژی تا چه میزان پیش رفته و آیا روانه بازار می شود یا خیر. بنابراین، برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع بهتر است فعلا منتظر بمانیم تا خبری رسمی دریافت کنیم.

 

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع