حراج واقعی! برای دریافت کتاب الکترونیکی رایگان با 25 دستور العمل برتر ما.

تیم کوک به کارمندانی از اپل که به خاطر کرونا تضعیف روحیه شده‌اند، قوت قلب می‌دهد

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز ،

بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد، تیم کوک مدیر عامل اپل در یک نشست مجازی که برای کارمندان سرتاسر این شرکت گسترده برگزار شد، ازاعتماد به نفس خود با آن‌ها سخن گفت.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت اپل، روز پنج‌شنبه یک نشست مجازی در سطح شرکت برگزار کرد که در طی آن، درباره‌ی بیماری همه گیر ویروس کرونا و نحوه‌ی تأثیر آن بر کارمندان و محصولات آینده صحبت کرد.

در این جلسه که بلومبرگ آن را گزارش کرده است، کوک ویروس کرونا را «برهه‌ای استرس زا» خواند، اما همچنین به کارمندان اطمینان داد که شرکت از نظر موقعیت مالی در یک وضعیت قوی قرار دارد – حدود ۱۲۰ میلیارد دلار پول نقد و معادل آن – که کمک می‌کند تا به کارمندان خرده فروشی که فروشگاه آن‌ها به دلیل این گونه مسائل بسته است، پرداخت شود.

وی همچنین گفت که این شرکت به سرمایه‌گذاری خود برای تحقیق و توسعه‌ محصولات اپل ادامه خواهد داد، حتی اگرچه هنوز نمی‌داند که چه موقع کارمندان به دفاتر باز خواهند گشت.

اظهارات کوک در میان تلاش‌های فزاینده‌ی اپل برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا آمده است. گرچه دفاتر این شرکت عمدتاً خالی است، اما کارکنان آن از راه دور کار می‌کنند و بیش‌تر مغازه‌های خرده فروشی آن بسته شده است‌، اپل سعی کرده است از قدرت خود به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان برای ساخت میلیون‌ها ماسک محافظ صورت برای کارکنان بخش بهداشت استفاده کند.و همچنین ایجاد یک فن آوری جدید برای ردیابی کسانی که با افراد آلوده به ویروس کرونا تماس داشته و اکنون به آن ویروس آلوده شده‌اند اما هنوز از چنین موضوعی اطلاع ندارند.

کوک ضمن گفتگو با کارمندان، برخی از این ابتکارات را مورد حمایت قرار داد و گفت که اگر شرکت سرمایه‌گذاری روی کارمندان و کارشان را ادامه دهد، «هیچ دلیلی نمی بیند که خوش بین نباشد.»

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار فناوری اطلاعات مراجعه کنید.
منبع