معرفی 5 بازی والیبال برای گوشی های اندروید

به گزارش سرویس تازه های دنیای فناوری مجله تک تایمز

رسانه تک تایمز – اگر شما نیز مانند بسیاری دیگر از افراد طرفدار والیبال هستید، به احتمال زیاد از بازی‌های والیبالی که برای گوشی‌ها طراحی می‌شوند نیز خوشتان می‌آید. با معرفی ۵ بازی والیبال برای گوشی های اندروید همراه ما باشید.

در این مطلب قصد داریم تا 5 بازی والیبال برای گوشی های اندروید را برایتان معرفی کنیم. همراه ما باشید:

volleyball gamesاین بازی یکی از برترین بازی‌های والیبالی مخصوص سیستم‌عامل اندروید است که در سال 2020 توسط شرکت Girrafe طراحی شده است. در این بازی کاربر برای شبیه‌سازی حرکات والیبال باید با انگشت خود روی صفحه نمایش بکشد. به عبارت دیگر برای حرکت دادن توپ در هر جهتی که تمایل داشته باشید می‌توانید از انگشت خود استفاده کنید. گرافیک این بازی بسیار زیبا است. همچنین نحوه طراحی حرکات و کنترل بازی نیز بسیار طبیعی صورت رفته است و به همین دلیل این بازی به عنوان یکی از برترین بازی‌های والیبالی برای گوشی‌های اندرویدی شناخته می‌شود. در این بازی نحوه کنترل توپ و همچنین انجام حرکات در ابتدای بازی نمایش داده می‌شود. می‌توانید این بازی را در دو حالت تک نفره و یا گروهی به صورت آنلاین انجام دهید.

volleyball gamesاین بازی نیز یکی دیگر از بازی‌های والیبالی برای سیستم‌عامل اندروید است که در سال 2020 طراحی شده است. در این بازی والیبال ساحلی از ویژگی‌های بازی‌های کامپیوتری که توسط برترین شرکت‌های تولید بازی ساخته شده است، استفاده شده. نورپردازی‌ها بسیار طبیعی است. مثلاً آفتاب در سال به شکل زیبایی شبیه‌سازی شده است. در این بازی امکان انتخاب تیم از بین برترین تیم‌های جهان که موفق به دریافت مدال المپیک شده‌اند و حتی رقابت با آن‌ها وجود دارد. برای ارسال توپ باید انگشت خود را روی صفحه نمایش بکشید. انیمیشن و جلوه‌های ویژه در این بازی با مهارت تمام طراحی شده است.

بازی والیبالیاین بازی توسط شرکت RMC SPEAR طراحی شده است. در این بازی شما امکان بازی در فضای بسته را دارید. نقطه قوت این بازی در این است که شما علاوه بر بازی می‌توانید دانش خود را نیز نسبت به ویژگی‌های بازی والیبال، نحوه چینش بازیکنان و وظیفه هر بازیکن در هر پست افزایش دهید. همچنین می‌توانید استراتژی‌های دفاعی و حمله را نیز یاد بگیرید و با داشتن آن‌ها قهرمان شوید. این بازی بر اساس تحلیل حرکات بازیکنان در بازی‌های واقعی طراحی شده است. تیم‌ها و بازیکنان در این بازی کاملاً تخیلی طراحی شده‌اند. شما امکان انتخاب اعضای تیم خود را دارید و حتی می‌توانید از تیم‌های مختلف ستاره‌های آن‌ها را انتخاب کنید و با سایر تیم‌ها رقابت کنید.

بازی والیبال برای گوشی های اندرویداین بازی توسط شرکت siriocco طراحی شده است. این بازی را می‌توانید در گروه‌های 6 نفره در قالب تورنمنت بازی کنید. همچنین امکان انجام بازی به صورت تک نفره نیز وجود دارد. یک تورنمنت در این بازی مانند بازی‌های جهانی است که شما باید در هر مرحله در گروه‌های 4 تیمی با هم‌گروهی‌های خود رقابت کنید. هر تیمی که از رقبای خود ببازد باید گروه را ترک کند. در این باز قابلیتی وجود دارد که به حالت بازی سریع مشهور است. در این حالت بازیکن می‌تواند مهارت‌های خود را در یک بازی تک نفره بسنجد و بهبود ببخشید. در این بازی می‌توانید تیم خود را از میان 36 تیم برتر جهان که در این بازی شبیه‌سازی شده‌اند انتخاب کنید. همچنین می‌توانید مکان بازی‌های خود و استادیوم خود را نیز از بین گزینه‌های موجود به دلخواه انتخاب کنید.

بازی والیبالیاین بازی نسبت به بازی‌های دیگر این فهرست پیچیده‌تر است. شما می‌توانید در مقابل حریفان خود قرار گیرید و با انجام حرکاتی مثل سرویس، دفاع روی تور، ساعد و اسپک  امتیاز خود را افزایش دهید. می‌توانید از قابلیت افزایش قدرت استفاده کنید و حرکات را به صورت قدرتی انجام دهید. همچنین امکان افزایش قدرت بازیکنان در تیم را دارید. می‌توانید اعضای تیم خود را از میان بهترین بازیکنان انتخاب کنید. خوشبختانه این بازی به صورتی طراحی شده است که ست شما برای انتخاب‌های مختلف باز گذاشته شده است.

بمنظور اطلاع از دیگر خبرها به صفحه اخبار تکنولوژی مراجعه کنید.
منبع